RonnyW Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei. Skal handle ny bil så da skal jeg rundt på en kikke runde så da lurte jeg på hva jeg burdte undersøke spesielt på en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei. Skal handle ny bil så da skal jeg rundt på en kikke runde så da lurte jeg på hva jeg burdte undersøke spesielt på en e30? Prøv denne linken... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e30beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 rust ved a-stolpe motorrom, og helt nede på dørene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Kanskje den svenske begagnatguiden burde oversettes og klines inn på disse sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 en ting du bør gjøre uansett er å prøvekjøre bilen!!!der har jeg gjort en tabbe,og betalte mye mer en jeg skulle ha gjort for bilen! skjekk også for fuktighet i dørken. min var full av vann baki bagasjerommet og bak forsetene... (har ikke enda fått det helt tørt) ..ligger det for lenge i bløtt stinker det råttent! skjekk olja og kjølevannet om veskene er fine! ellers rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 en ting du bør gjøre uansett er å prøvekjøre bilen!!!der har jeg gjort en tabbe,og betalte mye mer en jeg skulle ha gjort for bilen! skjekk også for fuktighet i dørken. min var full av vann baki bagasjerommet og bak forsetene... (har ikke enda fått det helt tørt) ..ligger det for lenge i bløtt stinker det råttent! kansje bare jeg som har vært så uheldig,men verdt å skjekke! skjekk olja og kjølevannet om veskene er fine! ellers rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 se rundt baklyktene oppi bagasje romme. Der ruster "alle" e-30 av eldre type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 gulvet spessielt på øyre side! sjekk under dør matten på høyre side! der pleier det å komme.. og støt fanger festene bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå