Bimmerfanatic Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i nye bilskilt hen (hvis dette da går an)? Synes at de jeg har nå begynner å bli vel bulkete...! Ser også at alle som kjøper nybil får en ny type skilt: http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article173316.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg sier ikkje f**n at jeg skal ha sånne skilt... hvit med sort ramme er tingen... eu-wannabe skilt sier jeg... Nye skilt får du fatt i på biltilsynet.. bare og dra dit og bestille. koster ikke allverden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Tror jeg gikk på en liten smell her, ser at denne TV2-artikkelen er ganske gammel. Kan hende det er skjedd endringer i ettertid... Noen som vet hva man må ut med? Sånn cirka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ...trur dette var eit gammalt innlegg som viste til at det skulle verte nye skilt frå 01.06.04 (noko det i så fall ikkje vart) Såg ut som om innlegget var skreve 14.01.04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Det er egentlig litt artig at Norge som ikke er medlem av EU får nye skilt som avgjort ser ut som et "EU-skilt", mens Danmark som faktisk er medlem av EU har de gode gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Det er egentlig litt artig at Norge som ikke er medlem av EU får nye skilt som avgjort ser ut som et "EU-skilt", mens Danmark som faktisk er medlem av EU har de gode gamle... Trur dei "hoppa av" i norge og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 O.T Liker ikke de nye skiltene jeg , syns de gamle med litt "runde" bokstaver og tall var mye penere . bmwE9, er litt snodig det der ja, heia EØS avtalen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg sier ikkje f**n at jeg skal ha sånne skilt... hvit med sort ramme er tingen... Enig, de skiltene så rare ut. Dagens skilter er de fineste. De "firkantete" tallene er ganske kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg sier ikkje f**n at jeg skal ha sånne skilt... hvit med sort ramme er tingen... Sort med gule bokstaver er tingen.... For da trenger du ikke betale avgift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå