Hakon Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hvordan det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Du har litt skrive feil.. er ikke akuratt deg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Prøver å ikke skrive feil.. hadde jo litt dysleksi en gang i tiden.. men det er lenge siden.. Stod opp kl 0600.. så er litt trøtt ja.. nå satte jeg meg akkurat ned med en veldig god Cubansk sigar, så kan ikke legge meg ned da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ....i dette programmet så ser du kor mykje du øydelegg med å bytte lykter frontar+++ Alt er tenkt fungera i lag og er nøye bestemt etter mange rundar med designerane!.....medlem av "nesten orginal politiet" Har holdt på med bil i 21 år og har oppdaget at til og med i den Granadaen jeg hadde som var -83, var ting tenkt å virke ilag med andre ting. Bytter du bremseklosser, kjøper du originalt, hvis skivene er originale. Dette er en filosofi som går igjen i alle biler. Det er ikke for ingenting at siste Mondeo kostet 5 milliarder å utvikle. Og det er jo bare en simpel Ford. (som er bra til prisen) Folk flest har ikke peilin på hva de deiver med, når de modder biler. Har mistet to kompiser pga dette. (dødsulykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Det er nok det samme som har gått mange ganger før ja. Anbefales absolutt! Tror jeg har det på PC'n også.. hadde ihvertfall før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Her er de: http://www.camaro.no/Sportscar/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ..eg tok det opp, og har det no på DVD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Her er de:http://www.camaro.no/Sportscar/ GULL! Laster ned nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Forbanna pauser!!! Det er derfor det er bedre å laste ned serier.. da er som regel pausene fjernet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Ser ut som om pcen min blir ståande på i natt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Har to klipp liggende.. En der de bygger 6ern, fra topp til tå (sikker denne som det er laget en tråd om). Den andre er om BMW konsernet, hvordan det er bygget opp, litt historie om de forskjellige bilene osv... Kan sikker laste de opp til min FTP hvis noen er interissert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå