[space] Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Står litt på snowboard, og sykler litt downhill. Var på Kongsberg på lørdag. 1. turen i år. Var deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Trent styrke de siste 10 årene. Blitt litt kondisjonstrening etter hvert og. God kombinasjon trener på samme måte som Dan... men har kun trent i 8mnd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Snowboard og motocross (Yamaha Yz250). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Er det bare jeg som driver med skikkelig seriøs utholdenhets trening her? Driver med PISTOL SKYTING(ikke ut av vinduet i fart ) Smith & Wesson 357 og Pardini 22 sp. Er noe annet enn vektløfting og jogging... LvonKjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Trent styrke de siste 10 årene. Blitt litt kondisjonstrening etter hvert og. God kombinasjon lik meg der..starta vel kanskje litt sent med kondisjonstreninga jeg. Stor og tung kropp og starte med kondisjonstrening er ikke akkurat så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Trent styrke de siste 10 årene. Blitt litt kondisjonstrening etter hvert og. God kombinasjon lik meg der..starta vel kanskje litt sent med kondisjonstreninga jeg. Stor og tung kropp og starte med kondisjonstrening er ikke akkurat så lett Nå er ikke jeg så stor og tung akkurat, men skjønner hva du mener Har prøvd jogging, men var for stor belastning for knær og ankler. I tillegg er det jo ¤%¤#%#¤ kjedelig! Min kondisjonstrening er sykling, tredemølle og trappemaskin. Spinning og aerobic liker jeg ikke. Vil holde på i mitt eget tempo. Kondisjon er god å ta med seg når du løfter vekter. Nå varierer jeg med høy og lavrep. nettopp for å få muskelkondisjon. Formen er dessverre ikke på topp da det har blitt dårlig med trening de siste to åra grunnet skade og mye jobbing. Kjedelig å trene seg opp igjen, særlig når man tenker på hvor man har vært og ikke minst kunne ha vært Men er på full fart tilbake. Jeg er så sta vettu, gir meg aldri! Er nok min styrke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Squash er moro... Blir man aldri lei av Jo.. blir lei av det om man ikke har en mer eller mindre likeverdig motstander, og man begge er på et brukbart nivå. Det er helt håpløst å spille med folk som ikke legger noen innsats i å prøve å rekke ballen. Da blir det ALDRI noe spill, og man bare laffer rundt. Må få skikkelig spill før det blir moro. Og så blir man kanskje lei av det den dagen man får hjerteinfarkt.. mener squash er den sporten som har høyest hyppighet av hjerteinfarkt.. av ALLE sporter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 stilig at det kommer jenter her på forumet da når det gjelder trening så bowler jeg noen ganger i året og står snowboard,og seff mye mekking det teller da kansje.. Vi har da vært her lenge vi sport? hehe neida, har endelig fått ræva ut av bilen og inn på treningsstudio nå. der er det masse variert trening. Begynner i tilegg på dans på torsdag og ellers kjører jeg litt på ski og brett når jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Tastaturet og musa Går i fjell, spiller litt fotball, sykler, ror.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 sport? hehe neida, har endelig fått ræva ut av bilen og inn på treningsstudio nå. der er det masse variert trening. Begynner i tilegg på dans på torsdag og ellers kjører jeg litt på ski og brett når jeg får tid Med den røykingen din så trengst vel det... (ref bilde du la inn tidligere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 bla bla bla.... Er ikke helt skorstein heller da hehe da går jeg vel ut i null sikkert, litt røyk og litt trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 min spillkamerat og jeg er veldig like i spill nå.. har bare spillt squash i 4 år.. men badminton i 7, så det sitter rimelig godt. min erfaring den samme som din, gunnar, når man spiller mot noen som er mye dårligere en enselv blir det kjedelig... en viss likhet er viktig.... tror grunnen til at folk dør på squash-banen er lysten på å vinne. senest i forige uke gikk det litt for hardt utover rackerten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Trener en del styrke og driver også med Thai-bokksing. kjørte cross før, men solgte sykkeln for et år siden. er keen på ny crosser, men har dårlig med spenn. men thai bokksing er helt rå bra trening og annbefales til alle som liker å slå fra seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det bare jeg som driver med skikkelig seriøs utholdenhets trening her?Driver med PISTOL SKYTING(ikke ut av vinduet i fart ) Smith & Wesson 357 og Pardini 22 sp. Er noe annet enn vektløfting og jogging... LvonKjell Pistol skyting høres kult ut. Hva er aldersgrensa for å skyte sånn? Er det sånn at man må ha våpen tillatelse og medlemskap i skytter klubb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 tror grunnen til at folk dør på squash-banen er lysten på å vinne. senest i forige uke gikk det litt for hardt utover rackerten. Er nok heller intensiteten.. Lite som er så intenst som det.. Kjenner det banker HARDT inni der i blant.. skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå