Gå til innhold

Hva slags sport driver du med ?

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

|Andreas| skrev:

Pistol skyting høres kult ut. Hva er aldersgrensa for å skyte sånn?

Er det sånn at man må ha våpen tillatelse og medlemskap i skytter klubb?

Man må være over 18 år for å EIE eget våpen.( og ikke ha 18binds tykt rulleblad...) Må ha vært aktivt medlem i pistolklubb i minst 6mnd.

Men man kan være med å trene fra yngre alder men du har ikke lov å eie før 18. Ca alle pistolklubber har egne utlånsvåpen så man kan bli med på en trening og prøve om det er noe man synes er morro. NOE DET ER!! HEHE

simpsons-homer-gun.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Squash-bane til salgs på Finn.no for 180.000... det hadde vært veldig fristende... men de er jo store som faen..

Djises. Hva var det da de solgte? Den jeg spiller i er jo et helt hus.. som kun er squash-hall + liten tribune oppe bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører twin-tip. Bor jo på Geilo så skulle vel egentlig bare mangle at jeg var i bakken. Litt satt ut for tida da jeg tryna MAX på ett stort hopp i parken forrige helg. Kunne gå oppreist først i dag. 9 av 10 ganger tror jeg jeg hadde knekt ryggen. Sååååå. Lesson learned. Man skal ikke tro man er noe. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører twin-tip. Bor jo på Geilo så skulle vel egentlig bare mangle at jeg var i bakken. Litt satt ut for tida da jeg tryna MAX på ett stort hopp i parken forrige helg. Kunne gå oppreist først i dag. 9 av 10 ganger tror jeg jeg hadde knekt ryggen. Sååååå. Lesson learned. Man skal ikke tro man er noe. *ler*

Det var ikke du som ble henta i båre bak big-jumpen på lørdag?? var der i helgen jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli gammel, så det er bare for sjov nå.

Driver litt med Fotball, terrengsykling, snowboard, telemark, gin/tonic, slalom, knebrett/vannski, fridykking, jakt/fiske!?, paintballl, samt HV som begynner å bli aktivt nå :weirdwalkingthing::gunfire::angry:8) , mm.

Alt jeg føler for, dag for dag egentlig.

Har tidligere også drevet aktivt innen Judo, JuiJutsiu, håndball, Øl, stuping, hund (Norske redningshunder, forsvaret, politi mm). Har aldri klart å slå mæ t ro med en aktivitet egentlig.

Men alderen tynger. Har nok vært for mye, da jeg nå sliter med knær som en 50åring iflg legen, og det i en alder nærmere 30 enn 40. Utslitt :( Må sannsynligvis inn på delelageret jeg også snart. Da blir det titan i kroppen. Det e litt kult da :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...