Gå til innhold

Kor skal bimmers treffet vera?

Arimanni
 Share

Akershus  

123 stemmer

1. 1. Akershus

• Aust-Agder
      1
    • Buskerud
      3
    • Finnmark
      1
    • Hedmark
      9
    • Hordaland
      13
    • Nordland
      11
    • Oppland
      9
    • Oslo
      22
    • Rogaland
      13
    • Sogn og Fjordane
      7
    • Telemark
      3
    • Troms
      4
    • Vest-Agder
      1
    • Vestfold
      4
    • Møre og Romsdal
      23

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Å stemme på fylker blir jo litt rart, siden landsdeler er mye mer relevant (jeg har jo minst 5 fylker innenfor en times kjøretid, eks. det jeg bor i). Men det er jo ikke verre enn å ta en opptelling til slutt, plassere fylkene i områder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånke er en møkkabane for alle med større biler enn E30. Langstrekket er 200 meter!!!??? For de som lurer på hav som er midt i landet rent geografisk, så er vel det Mosjøen, ca. 7 mil sør for Mo i Rana, hvor ACR ligger. Befolkningsmessig blir nok landets senter langt sydligere.

Og husk, for de som uansett må kjøre langt, er turen i kolonne til treffet kanskje det mest morsomme. Der treffer man nye personer samtidig med at man gjør det man helst vil - kjøre bil. Uheldigvis bor jeg i Trondheim, så blir treffet her, blir det en kort sosial tur på meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere fylker enn Østfold som er glemt.. Akershus, Sør-trøndelag, Nord-Trøndelag f.eks.. men da skulle man vel være oppe på 19.

Innrømmer at eg har gløymt ein del fylker :oops:

Men får prøve å gjere det beste ut av det..

Eigentleg drite eg i kor treffet blir, så lenge det blir eit treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags treff er det snakk om her? man har vel tenkt å arrangere det med noe banekjøring/iskjøring av noe slag vel....?!? og da er jo ikke valgene så forferdelig mange.

eg kjører lett til våler eller noe sånt for å få kjørt litt gris,men eg gidder ikke kjøre til trondheim for å ta meg en pølse å drikke meg dritings etterpå :roll: sikkert mye greie folk her altså,men det gidder eg bare ikke 8)

rekkefølgen MÅ bli pølse - kjøre gris - børst........ :wink:

250 kr for å kjøre 20min på acr :shock: da kan de bare ha den banen for seg sjøl der oppe,om den er aldri så bra.hørte eg ordet grupperabatt :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff i Gudvangen trur eg kan kombinerast med litt grisekøyring. Må da sjekke dette opp og isåfall få låne eit område. Blir ikkje det samme som bane da... Men me kan ha fotballkamp.. Det er kult...

Eg gidde ikkje å kaste vekk fleire hundre kroner for å få køyra nokre minutt å "visa meg" fram eller å testa bilen... Testa bilen kan eg gjere gratis på dei norske vegane som eg faktisk betale årsavgift for å få køyre på. ERGO; eg køyre som eg vil på dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff i Gudvangen trur eg kan kombinerast med litt grisekøyring. Må da sjekke dette opp og isåfall få låne eit område. Blir ikkje det samme som bane da... Men me kan ha fotballkamp.. Det er kult...

Eg gidde ikkje å kaste vekk fleire hundre kroner for å få køyra nokre minutt å "visa meg" fram eller å testa bilen... Testa bilen kan eg gjere gratis på dei norske vegane som eg faktisk betale årsavgift for å få køyre på. ERGO; eg køyre som eg vil på dei!

hehe ja du er din egen herre du Hylland (...men eg trur faktisk at onkel bestemmer over deg og når alt kjem til stykket) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...