Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, registrerte meg forrige dagen, akkurat kjøpt meg en eldre 316 og brukte haynes boka på golf'en jeg hadde før, så hadde vært kjekt å ha den på pdf og...

Tenkte jeg skulle være snill og ikke mase siden jeg vet hvor mye styr det er med å få opp en ftp-server og heller vente til url kom på plass, men det var dumt altså... :cry:

-bjornher-

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Foreløpig er det stopp i folk som får tilgang til FTP'n. Men dere kan spørre noen av de som fikk tilgang om de kan laste ned til dere og sende videre. Og hvis jeg oppdager at noen slenger videre brukernavn og passord, så blir alt stengt.

Skrevet

hvir noen har mulighet å laste ned og sende videre til meg (e36) så er jeg svææææært takknemmelig! Jeg trenger koblingsskjema til bilen min så inni granskauen for å få fikset opp i sentrallås mysteriet mitt!

Skrevet

Jeg hadde også satt veldig pris på om noen kunne vært så barmhjertige og lastet ned og videresendt det til meg, trenger som Hr.smith også til e36! :roll:

-bjornher-

Skrevet
Hmm...... bare vær sånn, kjøper boka :roll:

:lecture:

Ting blir ikke bedre når du whiner på den måten! Når 10-12 mennesker skal laste ned noen hundre Mb hver, så tar det litt kapasitet fra linja. Skulle jeg gitt tilgang til gud og hvermann, ville hastigheten vært urdårlig for alle i lang tid. Jeg har bare en 2Mbit SHDSL linje som pga støy ikke klarer mer enn 1 Mbit om dagen. Som sagt, hør med noen av de som har fått tilgang om de kan sende deg manualen.

"Mamma, jeg vil ha IIIIIIIIIIIIIIS! Alle de andre har fått is jo!!!"

:tongue:

Skrevet

Kan noen sende meg E39 manualen på jonandre@aloebiz.net ? Hvis noen sender meg filene skal jeg legge ut på en web server med kraftig linje.. har bare 500 megabyte plass though... men det holder vel til en eller noen fler manualer vil jeg tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...