Aroid Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Er det noe effekt å hent ut av en grenrør? Er det noen som har prøvd å har skjent noe effekt økning på en sugemotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Mye er det ikke. Du får bedre luftgjennomstrømming og bedre drag i mellomregisteret. Dypere lyd får du med på kjøpet. På min (M52) var rørene til manifolden MYE større enn originalt, så effekt gir det selv om det ikke er så mye. Anbefales trimkammer i tillegg for å få det optimalt. Uansett blir det bedre enn originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 så det vell fungere godt på min da. Har: M20 B23 motor kvaskam 288° Planet topp 1.5mm Høy komp stempler. gasspjeldhus fra B25 Dobbel fjæri på vintilene. vann innsprut ved full gass dreid av litt på svinghjulet KN filter DTM effekt anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Når du har alt det der fra før vil det nok være kronen på verket med et skikkelig grenrør og effektanlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 så dere meiner at det vell fungere godt med grenrør på bilen min. jeg har aldri prøvd ut grenrør så jeg måtte bare hør med dem som hadde prøvd ut det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Mye effekt har du med det du har nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Ang. vanninnsprut! Mere fakta på hvordan du har koblet det? Merkbar effektøkning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg trur du vil bli fornøyd med et grenrør ja.... Åsså blir det jo så fin lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Ang. vanninnsprut!Mere fakta på hvordan du har koblet det? Merkbar effektøkning? er ikke det til kjøling av stempel osv?? eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 vann innsprøytning gjør at luften som kommer inn til motoren kaldere og at vann damp blir igjen til luft = får du meir luft inn til motoren samtidig du kjøler ned stemplene. Jeg bruker: Kald start dysa med spyler motor. bryteren ligger bak gass pedelen. når jeg tråkker gassen helt ned så starter det å spyl vaten. kobler bare på kald start dysa med rettning ventil på bensin slangen å vann slangen. veldi enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Ang. vanninnsprut!Mere fakta på hvordan du har koblet det? Merkbar effektøkning? Merkbart når den kobler seg inn ja. litt kvit røyk bak bilen blir det å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Ok! Tror ikke det er så mange som bruker det (enda?) Er det noen ulemper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 har aldri hørt om dette før. (vanninnsprut) men merker du effekt ved det? er det ikkje fare for og få vann i olja vist det kommer for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 har aldri hørt om dette før. (vanninnsprut) men merker du effekt ved det? er det ikkje fare for og få vann i olja vist det kommer for mye? Når det blir spruta inn så blir vannet forstøvet samma som bensinet gjør. når motoren er varm og vannet fordamber. blir aldri for masse igjenom kald start dysa. Vanninnsprut gjør at du kjøler ned stempler under hartkjøring og i selve vannet så er det oksygen. når vannet fordamper så blir det jo litt meir oksygen end du bare får rein suge effekt. = Litt meir hk. Spørs etter ke mye du har trimmet motoren din. Til meg så er det merkbart at den kobler inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Har du originale bære og rådelager? Tåler de påkjenningen ved såpass komp.øking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå