Sperre Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Kjøpte meg en 318ci 00' mod for en tre uker siden. Den har vel det meste av utstyr, blant annet svart skinn intr, bmw buisness cd spiller, asc, 4x el. vinduer ++ Er ihvertfall meget fornøyd, hadde den på full sjekk hos Bilsalongen i Skien for en uke siden, de klarte ikke finne noen feil på den Planene for bilen, vel må jo investere i noen felger ! Tror valget faller på Breyton. Vurderer å senke den 2-3 cm, men er noe usikker på dette. Vurdere også å sette på m3 speil. Invendig så er det veldig lite jeg skal gjøre, skal evt sette inn en sub etterhvert. Her er bildene : Er jo allerede røde/hvite baklykter så det var knall Prøvde å være litt kunstnerisk her men hehe.... Hadde gjort seg med m3 speil Er ihvertfall utrolig fornøyd med bilen, forige eier var en 50 år gammel mann som kun hadde brukt den på sommeren. Så derfor ingen rust og det beste av alt, den har kun gått 75.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Pen bil du har fått deg! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 En meget pen bil... mitt tips er å beholde den original... ... evt. originale 16" eller 17" BMW felger burde holde... og senking er absolut ikke klokt i Norge, men der snakker jeg vel for døve ører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 En meget pen bil... mitt tips er behold den original... ... evt. originale 16" eller 17" BMW felger burde holde... og senking er absolut ikke klokt i Norge, men der snakker jeg vel for døve ører... Blir nok 17" eller 18", må ha noen feilger som fyller ut Angående senking så vet jeg ikke helt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hiv på noen 18" (du kan jo kjøpe mine) el. 19" og sett på m3 speil så blir den så fin så..og kanskje litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 NICE er den ikke lav/stiv nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 flott bil, ikkje meir å seie om den saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Fin bil. Sats på 18" felger. Tenk også på å få litt bredde på felgene/dekkene. Så fyller det litt mer ut i skjermkassene. Jeg har 225/40-18 på 8,5" felg. Vurderer nye felger til sommeren med bredere dimmensjon bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Den krenger litt i svingene, så den er jo ikke akkurat kjempestiv, men tror jeg ikke gidder å senke den, fin som den er. Må nok invistere i noen 18 tommere, 8,5" eller 9" brede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 BMW 'radial' eller hvafaen de heter er de aller peneste til E46... ser veldig veldig pent ut. Noen som vet av felgene jeg snakker om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Synes disse er ganske greie : Fikk jo med 17" alu felger, likner veldig på denne : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Veldig fin bil du har der Jeg har nesten helt lik, untatt tåkelys og min er 2001 mod. Faktisk så har jeg noen av de samme planene for bilen min som du har med din M3 speil, 18" felger, men jeg har også palener om å sette inn alu dekorlister i coupèn og muligens bredde den sånn som M3`n. men tror pengene setter en stopper for den planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Gratulerer med en meget flott BMW sperre, syns den ser meget velholdt ut. Du bør ihvertfall ha 18" på den, sånn utsenende messig, Breyton har mange flotte felger, og så er jo de felgene som ovex har på cab'n flotte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 for at e46 skal være fine bør en nesten fylle hjulbuene spør du meg.. de blir og litt finere med noe senk, feks orginalt m sportsunderstell ? disse er vel 35mm hvis jeg ikke tar helt feil.. eneste er vel at det koster nok 4 tamiler og en høyrefot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 det som og er et triks uansett om man kjører 17, 18 eller 19 er at man har en tomme mer felg og 3 cm mer dekk bak enn foran. f.eks 225/40/18 og 255/35/18......når det gjelder bmw og senking er det viktig å senke mer foran enn bak, minst en cm, helst 2 og for all del ikke 4. 30/10 kanskje, finnes det? evt 30/15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå