Norman Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 har en kompis som hadde noen 18" på no "Audi greier" for ett par år siden, han kjørte disse skjeiv og måtte punge ut med noen tusen for nye ettersom han fikk kast i de. Bekymrer meg litt, men det går jo ann å kjøre forsiktig. (lettere sagt en gjort da) Har 19", men det går rimelig komfy selv i sentrum med brostein. Håper jeg slipper å kjøpe nye. Takk for link/svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Denne felgen er helt utrolig fin ! : Kan få den felgen i 18",20" eller 22", prisen på tørr jeg ikke tenke på en gang, men hadde vert rått å hatt de på bimmern ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Noen som har eller veit hvor jeg kan få kjøpt disse?! Utrolig strøkne felger. BMW (!)... ...Krysseker 78...og de koster mellom dkr 4500 og 5000 kroner stykket for 8"x18 foran og 8,5"x18 bak... Hehe, trudde kanskje det fantes replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 De gjør det Stjernstedt. Sjekk ut http://www.gsbildeler.no. Alu.felg 8,5*17" ET40 E-36/46 Pris 1.612,50 kr. PS!! De er MYE lysere i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Løp og kjøp!!!!! Feite de dere. For oss dødelige så går det jo an å spare, ..for det er jo en stund til sommeren kommer ennå.. Fin bil forresten..helt rette fargen... hehe (Sperre Oberstløytnant) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Flott bil sperre... Sånn jeg ville ha.. Nå får du bare sende den til Hartge som du skrøy så fælt av bumpi bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Husk at bilen blir dauvere jo bredere dekk du har. Og dette merkes spesielt på biler som ikke er så spreke fra før av. Ville absolutt ikke gått for mer enn 225 profil all-over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Derfor jeg har 215 foran og 225 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Kjørte med orginal dim(225/60-15) en liten periode etter jeg kjøpte Touringen, vil vel ikke akkurat si at bilen ble no dauere med 18"(235/40 & 265/35) jeg har kjøpt . Men skjønner litt hva dere mener, men jeg tror ikke det er så merkbart for oss vanlige folk, er nok mer viktig i racing sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå