j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Står alltid øverst, sammen med den svarte Compacten, som nå er den desverre er den som er finest i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ...dette er kjedeleg. Lykke til med jakten på syndaren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Lykke til videre. Håper det ordner seg. Utrolig kjipt, for det er deg som er uskyldig det går ut over. Skulle møtt opp jeg også hvis jeg bodde i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvordan skjedde dette? Var det glatt på veien? Var det i en sving? Håper du finner synderen, veldig leit å ødelegge en fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Virkelig kjipt gjort av motparten som stakk av.. Hadde en lignende episode selv, men der ble det speil mot speil, og personen stakk av.. Kjørte til politistasjonen og skulle anmelde det.. Der ble jeg møtt med "det er ikke noe vits, er begrenset hva vi kan legge av ressurser i saken" holdningen og case closed... Håper du finner synderen... (eller synderinnen) Folkeskikk er en mangelvare for tiden tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det var det som var så forbanna rart, var at det var mer eller mindre en rett strekningt over en bitteliten knaus. Det var snø, harpakket så jeg antar at det var glatt... Men for faen, ALLE kan være uheldige, bare SE TIL HELVETE Å STOPP ETTERPÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Sikkert rusa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Beklagelig vis tror jeg også det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Har du lakkert org speilene dine sorte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 De er sorte fra fabrikk... Fant ikke jævelen i dag. Venta på samme sted en time (halvtime før det smalt og halvtime etter).. Begynner å bli desp.. Har ikke satt av penger til sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Første Data Ja vi får møtes engang, og ha et lite BMW-treff på parkeringsplassen Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 De er sorte fra fabrikk...Fant ikke jævelen i dag. Venta på samme sted en time (halvtime før det smalt og halvtime etter).. Begynner å bli desp.. Har ikke satt av penger til sånne ting Den som venter venter ikke foprgjeves... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Ikke gi opp!! Jævelen har vel kanskje fått litt angst og ikke tørrt å kjøre den veien dagen etterpå!! Bare hold utkikk du, sånnt skal han/henne faen meg ikke få slippe unna med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Ingen gevinst denne uke.. Men jeg gir meg ikke.. Noen som vet hvordan det er med M3 speilene koed selger? Passer disse på min compact? Hvordan er det med de uorginale, kontra de orginale. Er passformen og kvaliteten lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 lykke til med jakten på synderen!! håper du får tka i han!! sånne skulle blitt tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå