ingard Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 IKKE SOLGT allikevel. En herremann (uten å nevne navn(!) som bor ved følgende adresse: Hatlestad terrasse 63, 5227 Nesttun hadde inngått en avtale med meg ang. bilkjøp. Fordi de denne personen fikk problemer med sitt enkeltpersonforetak med orgnr.:988 221 449. Dermed ville denne personen som så å si hadde bilen ikke ha noe med meg å gjøre. PS: Vedkommede har ikke pestifisert bilen av noe slag. Den er like strøken som nevnt over her. Uff, blir så frustrert Er du ikke voksen nok til at du skjønner at en slik utlevering av en person som gjorde et privatkjøp med deg er totalt idiotisk? Det er vel en ærlig sak at han fikk problemer med finansene. Trenger ikke skyte han fordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er du ikke voksen nok til at du skjønner at en slik utlevering av en person som gjorde et privatkjøp med deg er totalt idiotisk? Det er vel en ærlig sak at han fikk problemer med finansene. Trenger ikke skyte han fordet.. Når jeg taper masse tid og penger på vedkommede, synes jeg ikke det er noe galt i det heletatt. Jeg har ove3rhodet ikke noe taushetsplikt ovenfor vedkommede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ny pris: 85 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg