M3cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 selger flammekitet mitt og jeg, ombestemte meg på den delen på prosjektet! bud over 1000? inneholder alt du trenger, men du må få tak i en coil (bør få en til en 50-lapp på hoggen) helt ny i eske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Korfor du ikkje skal ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Hva er ulempen med slikt? Kan noe bli ødelagt ved bruk? Blir ikke bakfangeren noe svidd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Hva er ulempen med slikt? Kan noe bli ødelagt ved bruk? Blir ikke bakfangeren noe svidd? Fordelen er at ein ikkje trenge eingongsgrill når ein ska på "road - trip" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 er ikike no spess grunn til at jeg ombestemte meg... men jeg bare gjør det av og til! samme med dekoren og! våkna opp i går og fant ut at jeg ikke ville ha det! ingenting skal ta skade av dette nei, mulig lakken din får problemer om du bruker den veldig lenge om gangen! monterings-og bruksanvisning følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jungel Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Trodde det ikke var lov til å bruke sånt jeg? Eller tar jeg riv ruskende feil? Jeg og lovverket er vel ikke så gode venner fra før men alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Trodde det ikke var lov til å bruke sånt jeg? Eller tar jeg riv ruskende feil? Jeg og lovverket er vel ikke så gode venner fra før men alikevel... 'er ikke ulovlig å ha på bilen, men det er ulovlig å bruke i offentlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Hva er dette egentlig? Kommer det flammer ut av eksosen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jungel Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 så eneste gangene du får brukt det er "hjemme i stua" (ok... du skjønner hva jeg mener ) eller på treff altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Trodde det ikke var lov til å bruke sånt jeg? Eller tar jeg riv ruskende feil? Jeg og lovverket er vel ikke så gode venner fra før men alikevel... 'er ikke ulovlig å ha på bilen, men det er ulovlig å bruke i offentlighet! Det er vel sånn med det meste, som Neoen lys osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jungel Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 alt som er gøy er jo ulovlig... Hmm.. jeg tror jeg kom litt ut av topic her men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 hehe... bare å unngå å spy ut flammer foran nesa til onkel det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 er der så mye bensin/gasser i eksosen at det blir flamme eller må man til med noe ekstra bensin eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå