ovex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Blir nok et par sånne tråder ja..Bare noen får henta meg på nermeste fly plass er jeg der! Selvfølgeleg ska me ordna noko. Kan hente deg og eventuelt andre på Flesland.... Haukåsen i Sogndal er nærare....men det bør vere nokon som kan plukke opp på Flesland og... Eg kjem Hylland om det passar! Til dei som er så gira på at det skal vere på Gol....kan ikkje sjå ein einaste som har teke fatt på dette med same iver som Hylland. Pr no så vert Gol berre ein snakke plass utan at nokon tek fatt på noko. Stå på Hylland ....så kanskje det vert eit treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Gudvangen i Aurland kommune ligger her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ...var ikkje futt i den linken... Eg og slit med å legge ut bilder i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 http://www.gulesider.no/gsi/map.c?ps=m0 ... crollY=182 Kanskje litt dumt at det ikke er noen bane der..? Hvis det først skal være så langt unna, kan det like gjerne være i bergen eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Dersom eg lagar til eit treff, kven er då interessert i å koma? Det ligge 2 timar frå Bergen og 5 ifrå Oslo og Stavanger. Veit det har litt å sei korti det er osv, men dersom det passar, kjem DU???? EG MØTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Blir nok et par sånne tråder ja..Bare noen får henta meg på nermeste fly plass er jeg der! har 3 flyplasser innenfor en times kjøring, henter deg eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Hylland: Mekker du ei hjemmeside med midlertidig påmeldingsliste osv osv! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Blir nok et par sånne tråder ja..Bare noen får henta meg på nermeste fly plass er jeg der! Selvfølgeleg ska me ordna noko. Kan hente deg og eventuelt andre på Flesland.... Haukåsen i Sogndal er nærare....men det bør vere nokon som kan plukke opp på Flesland og... Eg kjem Hylland om det passar! Til dei som er så gira på at det skal vere på Gol....kan ikkje sjå ein einaste som har teke fatt på dette med same iver som Hylland. Pr no så vert Gol berre ein snakke plass utan at nokon tek fatt på noko. Stå på Hylland ....så kanskje det vert eit treff! Selvfølgeleg Ovex. Rekne med at du kjeme. Haukåsen er nærmare, men det er færre fly som går dit. Er berre 50 min lengre til Flesland allikevel enn Haukås ifrå meg.. Men det køyre sikkert folk forbi både Flesland og Haukåsen, så det der ordna seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hylland: Mekker du ei hjemmeside med midlertidig påmeldingsliste osv osv! ? Mekke ei heimeside. Hmm.. Venter eit par veker til så eg får ordna ting og tang, så ser me kortid eg kan få laga til eit treff... Er litt viktig å ha ein dato slik at folk veit om dei kan komme eller ikkje!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Hylland: Mekker du ei hjemmeside med midlertidig påmeldingsliste osv osv! ? Mekke ei heimeside. Hmm.. Venter eit par veker til så eg får ordna ting og tang, så ser me kortid eg kan få laga til eit treff... Er litt viktig å ha ein dato slik at folk veit om dei kan komme eller ikkje!!! folk kjem garantert til å komme! Må få til at media kjem og da! blir knas det! Visst det er noke eg kan hjelpe til med så er det berre å sei ifra, sjøl om eg bur halv annen time derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Får håpe jeg har fri, får meg fly billett til bergen, og kan låne en av pappa`s biler, ellers så kan ikke jeg komme Tror faktisk det er kjappere å kjøre fra Oslo enn å fly til Bergen å låne bil der. Slenger meg på det jeg kan av turer til sommeren, så lenge det er syd for ACR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hylland: Mekker du ei hjemmeside med midlertidig påmeldingsliste osv osv! ? Mekke ei heimeside. Hmm.. Venter eit par veker til så eg får ordna ting og tang, så ser me kortid eg kan få laga til eit treff... Er litt viktig å ha ein dato slik at folk veit om dei kan komme eller ikkje!!! folk kjem garantert til å komme! Må få til at media kjem og da! blir knas det! Visst det er noke eg kan hjelpe til med så er det berre å sei ifra, sjøl om eg bur halv annen time derfra Viss eg skulle trenge hjelp, så seier eg ifrå. Då kan du eventuelt komma ned dagen før å hjelpe til med eventuelle forberedelser osv. Gratis losji dei nettene du hjelper til og det ikkje er treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 eg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Eg trur fan meg dette blir bra altså... Viss alle er med slik som dei seier, så er det vel egentleg opp til meg at det blir bra... E nesten litt redd for at det blir litt "jalla" no, men det skal me ordne. Eg skal ihvertfall klare å fikse parkering, overnatting og festlokale... Så det er egentleg opp til dekan å ta med godt humør og bmwen... Kva med St.hans?? Er det ein aktuell dato? Da er det stort bål her i Gudvangen og det pleier å være bra med liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Får håpe jeg har fri, får meg fly billett til bergen, og kan låne en av pappa`s biler, ellers så kan ikke jeg komme Tror faktisk det er kjappere å kjøre fra Oslo enn å fly til Bergen å låne bil der. Slenger meg på det jeg kan av turer til sommeren, så lenge det er syd for ACR. Litt deiligere å kjøre en 325i enn min ganske mye eldre 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå