Gunnar Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 De som vil! får komme, de som Ikke vil! behøver ikke å kommer.. Ikke for å ødelegge alt for deg her, men 13 år og alkoholarrangementer pleier sjelden å gå bra sammen. Nok en grunn til at jeg ikke vil at dette skal være noe bimmers.no-treff, for slike ting skal disse sidene IKKE ha noe som helst med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Eller er mellom Vik og Fresvik da... Linde og Feidje Vangsnes?? E det nåken ungdomma du kjenne eller? Ikke så langt unna Vangsnes nei... Litt lenger så kommer du til et sted som heter Feios, og der bor de. Ok. Eg godt kjent der. Kjenne ein del folk i Fresik, Vik og på Vangsnes! GunnarAdmin SteffenM2 skrev: De som vil! får komme, de som Ikke vil! behøver ikke å kommer.. Ikke for å ødelegge alt for deg her, men 13 år og alkoholarrangementer pleier sjelden å gå bra sammen. Nok en grunn til at jeg ikke vil at dette skal være noe bimmers.no-treff, for slike ting skal disse sidene IKKE ha noe som helst med å gjøre. Er litt einig i det du sier Gunnar om at ser dårlig ut viss ein 13åring drikke, og folk trur at det er eit bimmers.no treff. Men du virker jo voksen for alderen SteffenM2, det skal du ha, men synest du bør ta med deg en venn som er myndig, slik at han har ansvaret for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Må si at jeg syns dette virker mer som et påskudd til å få en fest enn å møtes for å se og snakke bil. De fleste her har bare fokus på alkohol, og noe fyllekalas og fjortisfest gidder jeg ikke være med på. Bil og alkohol hører ikke sammen. Tror fort dette kan bli negativ oppmerksomhet for det bilmerket jeg har blitt så glad i etter hvert. Så jeg avstår fra hele greia. Lykke til med arrangementet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 synes jo dette blir et meningsløst treff,hadde skjønt det vist det hadde vært et banetreff eller noe sånt! orker ikke å kjøre 100 mil for å drikke meg full,greier det like fint hær heime! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 synes jo dette blir et meningsløst treff,hadde skjønt det vist det hadde vært et banetreff eller noe sånt!orker ikke å kjøre 100 mil for å drikke meg full,greier det like fint hær heime! ...eg må få sjå nyebilen din veit du PaulsenBrothers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 kjempe bra at noen drar igang noe slik!! stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 paulsen: Kan du ikke ordne et treff på ACR for oss i nord? Kan bli morosamt Så driter vi i resten. Syns også det er altfor langt å kjøre, spesielt når det blir mer festing enn biltreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 hah,. ikke sikkert det blir mer festing enn bilprat! jeg tror litt festing, bilprat om bmw selvfølgelig og litt bilkjøring kunne vært morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 synes jo dette blir et meningsløst treff,hadde skjønt det vist det hadde vært et banetreff eller noe sånt!orker ikke å kjøre 100 mil for å drikke meg full,greier det like fint hær heime! ...eg må få sjå nyebilen din veit du PaulsenBrothers du må komme oppover til acr når/vist det blir sommertreff ,det er meget uderholdene å se på!eller kanskje kjøre selv om man tør! får se når det blir da veit ikke hvor langt det er dit! skal legge ut bilder av bilen litt senere utpå våren når den er ferdig når skal du foresten selge bilen din ovex! fått ipod nano på lager enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 paulsen: Kan du ikke ordne et treff på ACR for oss i nord? Kan bli morosamt Så driter vi i resten. Syns også det er altfor langt å kjøre, spesielt når det blir mer festing enn biltreff. er ikke så flink til å organisere saker og ting,men er den noen som får dette til så kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Sorry Paulsen Brothers, iPod nano ikkje på lager........ Og sorry, Cab'en vert det leeeenge til eg sel. Det er ein bil som gir masse tilbake til eigaren Anbefalar ein slik på det varmaste om cab er noko du likar. PS det meste som ikkje er av kjøtt og blod er vel til salgs om prisen er rett ...det gjeld og min E46. Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 vi fra Oslo klarer det vel på under 5 timer? hvor mange mil er det a? kjørte 75 mil i sommer og hadde snitt på 116km/h når jeg var framme brukte 6,5 timer:) Jeg er med er det en helg som passer for meg, og noen rimelige sove tilbud. jeg trenger ikke drikke meg full!! jeg kan prøve-kjøre alle sine biler mens de er fulle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 vi fra Oslo klarer det vel på under 5 timer? hvor mange mil er det a? kjørte 75 mil i sommer og hadde snitt på 116km/h når jeg var framme brukte 6,5 timer:)Jeg er med er det en helg som passer for meg, og noen rimelige sove tilbud. jeg trenger ikke drikke meg full!! jeg kan prøve-kjøre alle sine biler mens de er fulle:) Ca 3,5 timar frå Oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 skal kjøpe cab neste vår eller vinter,da trenger jeg ikke barnevogn lenger! har sett e46 cab ned imot 300k så det blir nok den prisklassen,din er vel dyrere! når får du ipoden på lager da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 har du kjørt på 3,5 timer ovex assa jeg mener man klarer det vel fint på 4 eller??? 5 timer høres så mye ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå