sammigun Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei og hopp... Bilen din er flott. Fikk du min PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Jepp.... Tenkte eg skulle ringe deg igår, men har vært litt opptatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Er ikke intr. i bilen min da? Kan gi deg bra i bytte. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=7 Bare å ta kontakt hvis du lurer på noe. Mvh Atle Simonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Bilen din såg bra ut den ja!!! Har sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Tror du har fått melding tilbake, men hvis ikke og det er interesant, kan du ringe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Har fått meldingene dine ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Har bud på 55.000kr... Nokon høgare??? Meget bra bil i meget bra stand.. Alt av foringer osv i motor er bytta i august 2004 og det vart da også montert heilt ny radiator.. Motor og gir har som sagt berre rulla ca 170.000km... Motoren står ikkje å "jage" på tomgang slik mange bmwer gjere og den tikke ikkje i heile tatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg