ingard Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Dæven for en bil Med fare for å drite meg ut, må dere sjekke ut en film kalt Isanity BMW turbo.. Det er godt mulig denne allerede er lagt ut her.. Det værste er at den ser velig bra ut og går som bare det.. En 328 e36.. Lenke til film ligger her.. http://www.tremek.com/forum/showthread.php?t=16378 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Denne går som bare fy! Denne må dere se! Gobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Hmf..nedlastingen kommer da aldri i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 samme her ikke funk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 kommer etter hvert, tar bare litt lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insanity Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 hej.. Filmen ligger på en hårt belastad server men det fungerar om man har lite tålamod.. Länk till filmen: http://racemovie.mine.nu/movies/insanity/insanity%20bmw%20turbo%20.divx.avi Länk till hemsidan: http://www.insanity.se/page.php?page=Om%20BMW-Turbon Mvh Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 ser jo ut som den flytter seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Er ikke store deler av den motoren til salgs på autopower.se? Hadde jeg hatt mere kunnskap hadde jeg kjøpt allt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 hvor høyt ligger effekten på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 895@3bar.. va bare noke eg fant på hjemmesiden. Kan være det er noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 var det jeg også trodde,men så så jeg litt nærmere at det var størrelse på dysene og bensintrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Dette går fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insanity Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 895@3bar är storleken på spridarna (dyser) ! Det mesta runtomkring är sålt och ska bytas ut till värre grejer! Motorn är redan byggd av dom värsta delarna som finns på marknaden.. Däremot ska toppen få massa godsaker iår, nya kammar, fjädrar värre portning m.m Det som bromsar effekten iår är turbon som börjar bli för liten och bottnar nånstans runt 750 hk! I slutet på filmen va det 600++ at 33psi Mvh Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Har fått lasta den ned,men får ikke spilt av. Kun lyd. Hvordan avspiller må jeg ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 du kan laste ned VLC mediaplayer eller codec til din Windows mediaplayer... (divx.com) regner jeg med.. Ikke testa selv, men VLC skal ta det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå