BalleKnalle Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 At the upcoming Geneva Motor Show BMW will release the sporty three-door variant of the current 1-Series model which so far was available as a five-door only.The three-door’s side doors are larger, and the B-pillars are set further back within the wheel-base. The pictured prototype has no disguise, and judging from the double exhaust pipes the car is equipped with a 3.0 litre six cylinder fuel engine delivering about 250 HP. The 1-Series three-door model is expected to be in the dealerships from summer 2006 on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 den var jo rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 så litt ut som en forkorta stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 ...utan samanlikning så tenkte eg på Z3 Coupe med ein gang eg såg den..... Var litt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 ...utan samanlikning så tenkte eg på Z3 Coupe med ein gang eg såg den.....Var litt fin! Z3 Coupe var det første som slo meg også. Fin var den iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg tenkte Golf..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Den "åndelige" stamfaderen tror jeg er denne "02" Touringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Syntes det øverste bildet var litt likt en Alfa Romeo 147, jeg. http://motor.tuportada.com/img/wp/alfa-147-gta-23.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 02 er nok den som er tipp tipp tippoldefar på slektstreet til denne ja, men ikkje så lik at det gjer noko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Denne E8 1600 GT´en tror jeg er den "åndelige" stamfaderen til Z3 og Z4 Coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 ...ja der er det ikkje tvil bmwE9! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Syns den er mye flottere i 4 dørs utgave jeg da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Neimen, se her! Den stygge andungen har blitt fin jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Neimen, se her! Den stygge andungen har blitt fin jo! Ja; jeg likte den også bedre med to dører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Syntes det øverste bildet var litt likt en Alfa Romeo 147, jeg.http://motor.tuportada.com/img/wp/alfa-147-gta-23.jpg Alfaen var mye råere Selv om jeg er BMW mann til min hals, men gidder ikke si at BMW'en er finere når den ikke er det, i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå