Gå til innhold

Interesse for kjøp av Eisenmann eksos?


AC Schnitzer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Dei lovde 20% ved eit eventuellt gruppekjøp, men når alt kom til alt så var die berra villige til å gje 10% rabbat.. Dårleg gjort spør du meg, menmen..

Haha! Dette er jo det vi som er medlem i BMWCCN får som normalt det. Er 10% rabatt da. Mon tro om da rabatten kan slås sammen (slik at det blir 20%), men tviler egentlig... :roll:

Gunnar:

Er ikke Scmiedmann Norge så flinke på kundeservice og slikt? Syntes det er mange som har fått inntrykk av at de er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monsen: Du ser forklaringene ovenfor. Ble litt skuffa av disse gutta ja. Det som var rart var at de bestilte før det hadde gått en uke. Virker som de ble veldig ivirig på å bestille straks det ble snakk om at vi skulle trekke oss. Blir så jeg kjøper en annen plass, der disse er billigere i utgangspunktet. I alle fall på min potte. Blir vi flere så er det muligheter for rabatt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChrZZ, var/er en god del tull med prisene på nettet ihvertfall. Jeg måtte ut med 1200-1300,- mer for senkesettet mitt enn hva som stod på nettet. Pluss at de brukte elendig lang tid på leveringen. De påstod settet måtte produseres først, og at de så fikk det direkte fra AP, men på pakken stod det produksjonsdato, og den var noen uker tidligere, så enten AP eller Schmiedmann prata tull.

Jeg fikk et bra inntrykk av de når jeg var der nede. 10% rabatt (bmwccn) fikk jeg selvsagt også.

Ellers er pottene fine de :wink:

Fine potter, men du er copycat når det gjelder avatar.. ;) Lette å forveksle siden begge har nesten identisk avatar og gul grad..

Dan sin: 174595966643d8b6dc08ac9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...