Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uff uff... Det der er bare en trend fra riskokermiljøet som vil ha kule biler uten at småripsa skjønner at de sitter på med en styla Hyundai Atos.

enig :)

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Litt OT kansje; men da jeg hentet min bil, hadde noen drittunger vært å klistret et mazda merke oppå bmw merket (panseret). Tok ca ti sek før jeg stoppa på en bensinstasjon og lånte en kniv :)

Skrevet

Helt enig maxxsonics! Det er liksom signaturen fra BMW. Hadde aldri ville fjernet den.

Bilen er helt nyvasket å perfekt, og du står å ser på bilen og på bmw emblemet som glinser i sola. Hva er vell bedre enn det? ;)

Skrevet
og som jeg skrev tidligere.. absolutt ikke noe fint!

Vi har fått det med oss første gangen. Du trenger ikke sløse bort innleggsplass med å skrive det mange ganger.

Det er -han- som skal finne ut selv om det pent eller ei. Hjelper ikke om tusen på tusen sier det samme i denne tråden... :?

Takk for at du kunne fortelle det til oss at Marlo sløser med innleggsplass! Ditt innlegg var heller ikke så vldig fornuftig! hehe.... mitt er heller ikke så mye fornuftigere da :P

Skrevet
V_rtur_2004_002.jpg

Hvor fant du det bildet? Det der var 2 kjente e30 318is ja ;) Ene har gått i Skien og den sølv er importert av en fra Tønsberg. Tror den går i Bergen nå, gikk rundt på Våler 2004 bl.a

Skrevet

fært å folk klager a! selv hadde jeg ikke giddi å gjort det tror jeg. med mindre jeg skulle omlakere hele bilen. å da hadde jeg tatt begge merkene! man får jo en mye mer clean bil, spess hvis man tar andre ting som side blinklys, antenner og spyledysehull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...