maxmix Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Uff uff... Det der er bare en trend fra riskokermiljøet som vil ha kule biler uten at småripsa skjønner at de sitter på med en styla Hyundai Atos. enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Eg har ein orginal Edward Munch...skulle så gjeren ha fjerna signaturen! er du helt tett?! må ikke gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissa Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Litt OT kansje; men da jeg hentet min bil, hadde noen drittunger vært å klistret et mazda merke oppå bmw merket (panseret). Tok ca ti sek før jeg stoppa på en bensinstasjon og lånte en kniv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 BMW merket må da være der da! er da liksom prikken over i en d da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Helt enig maxxsonics! Det er liksom signaturen fra BMW. Hadde aldri ville fjernet den. Bilen er helt nyvasket å perfekt, og du står å ser på bilen og på bmw emblemet som glinser i sola. Hva er vell bedre enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 og som jeg skrev tidligere.. absolutt ikke noe fint! Vi har fått det med oss første gangen. Du trenger ikke sløse bort innleggsplass med å skrive det mange ganger. Det er -han- som skal finne ut selv om det pent eller ei. Hjelper ikke om tusen på tusen sier det samme i denne tråden... Takk for at du kunne fortelle det til oss at Marlo sløser med innleggsplass! Ditt innlegg var heller ikke så vldig fornuftig! hehe.... mitt er heller ikke så mye fornuftigere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 kan ikke alltid være fornuftig. da hadde vi nok mått kjøpt noe annet å trille rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Hvor fant du det bildet? Det der var 2 kjente e30 318is ja Ene har gått i Skien og den sølv er importert av en fra Tønsberg. Tror den går i Bergen nå, gikk rundt på Våler 2004 bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Eg har ein orginal Edward Munch...skulle så gjeren ha fjerna signaturen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 sveis, sparkel og heil lakk av panseret! blir bra! ta bak og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ser ikke vitsen med å fjerne emblemene...man er vel ikke flau over merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Einig med deg Dr_S... Greit nok at det ser fint ut vist du ikkje har det også, men synest at merket skal vere der eg.. Er jo tross alt ein BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 fært å folk klager a! selv hadde jeg ikke giddi å gjort det tror jeg. med mindre jeg skulle omlakere hele bilen. å da hadde jeg tatt begge merkene! man får jo en mye mer clean bil, spess hvis man tar andre ting som side blinklys, antenner og spyledysehull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Får legge og bilde, så kan sikkert noen ta og fjerne det i photoshop gjort på 2 min.. men min mening er.. Hold det på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå