Dr_S Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 fært å folk klager a! selv hadde jeg ikke giddi å gjort det tror jeg. med mindre jeg skulle omlakere hele bilen. å da hadde jeg tatt begge merkene! man får jo en mye mer clean bil, spess hvis man tar andre ting som side blinklys, antenner og spyledysehull. Er det ikke litt teit å ikke kunne spyle frontruten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 litt teit er det jo. men kan sette de andre steder enn akkurat midt oppå panseret da! f.eks rett under panseret i bak kant. hvis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Nei,det skjønte jeg ikke helt, da vil de jo spyle rett i viskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 mener å ha sett folk som har gjort dette før. evnt sette den i de rillene vedsidenav viskern der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ...meinar og å ha sett eit kit som kan montere dysene rett på viskararmen.... dette er det på ein varebil me har i firmaet, kan ikkje forstå at dette ikkje er meir utbreidd, fungerar perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jeg synes det ser rart ut! Liker det ikke, liker den blåe og hvite fine logoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå