Gjest Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 eg har en standard 25% diffbrems fra 325 på min bil, der er utvekslinga 3.64. Med en utveksling på 3,73 vil du ha litt bedre akselerasjon og litt lavere topphastighet. Du vill vell få høyere topp fart å dårligere aks !! Finnest det ikke en kalkulator på nette der du kan regne ut det. Menner jeg har sett det en gang. Nei, med en utveksling på 3,73 kontra 3,64 vil du ha bedre akselerasjon med en utveksling på 3,73(når inngående aksel har gått rundt en gang, har utgående i dette tilfelle gått rund 3,73 ganger). her har du en kalkulator: http://home.no.net/larsinge/RPM/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Er det ikke slikk at mellom akselen går 1 runde så har driv akslingene gått 3,64 runder. Da vil jo bakhjula gå fortere rundt me 3,64 kontra 3.73. Sånn jeg har forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 motsatt.....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 motsatt.....!! Ja, jeg vett nå. Fikk bedre aks. Dårligere toppfart. Btw: Gammal tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå