Gå til innhold

Kva er toppfarten på ein MB 190E med 129hk? Trenge svar fort

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei ikkje eg som kjøper den... hehe...

Sperre på 340? ser eg ut som ein lettlurt idiot ? hehe

Den er ikkje grisekjøyrt meir enn andre biler... Alle tester nok bilene sine ein eller anna gong..

Og btw, eg kjøpe ikkje mb, berre bmw ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!!!

Det er bullshit.no.. Ikke faen om 129 gammle mershe gamper greier og dytte den bilen opp i mer en 190 kmt..

Og da skal han ha laaaaaaaang slette/ laaaang nedover bakke. Det er rett og slett ikke kraft nok i bilen til og stort mer 190 kmt.

Mener toppfarten er 190 på den også.. Og spedo går vel max til 220 kmt mener jeg og huske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis av meg med mb190 2l forgasser på ca 100gamp har vi hatt i 190 flere ganger, på flata, uten nevneverdige problemer...Ser ikke bort fra at 200kmt er realistisk på den, på speedometeret ivertfall...

Men 265 blir kanskje "litt" for mye av det gode, selv med 30 hester mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis av meg med mb190 2l forgasser på ca 100gamp har vi hatt i 190 flere ganger, på flata, uten nevneverdige problemer...Ser ikke bort fra at 200kmt er realistisk på den, på speedometeret ivertfall...

Men 265 blir kanskje "litt" for mye av det gode, selv med 30 hester mer ;)

Den går pill røtten! Samme som en 320 fra 80 tallet. blir pessa på av en 318 e36 etter 100 kmt. Og hva er nevnverdige problemer. ? 1 mil rett fram ?

Jeg trenger iallefall en god strekke for og nå 190 med og det med 100 gamp mer.

Uansett.. en bør ikke være rakett forsker for og skjønne at det er fysisk umulig og få en bil på 1350 kg med 129 hk til og gjøre 260 kmt. ( ved untak av fritt fall da

:wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en sånn en og min klarte 220 på speedo'n på ei lang strekke, hadde automat utgaven. motoren min var riktignok i ganske god stand når dette ble gjort men vil nok tro at den klarer 200 uten noen altfor store problemer;)

"lol" en 325 ræv kjører en slik bil at det faen ikke er artig og se på.

Og jeg trenger fakktisk en god bete med vei for og nå den farta der gitt ;)

Det tar meg 18 sek fra 100 og nå 200 kmt i timen og i 140 kmt , går meteren raskt under bilen vet jeg..

Ta en titt på linken under. Max fart på bilen er 197 kmt

Fra 0-160 tar det 34,6 sek..

og en 325 cupe: 19 sek..

http://www.einszweidrei.de/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...