sammigun Skrevet Januar 24, 2006 Skrevet Januar 24, 2006 Bilen vart kjøpt den! J**** fin bil om eg må få lov til å seie det! Var ein 190 E med AMG styling og fabriksenka. Var kun litt rust framme på venstre side i hjulbua. Eller så var alt av forstilling og bakstilling skifta Bilen var også oppigjen lakkert på eine sida og såg generelt ganske bra ut! Kan jeg få spørre om hvor i Norges land denne bilen ble kjøpt?
Arimanni Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Skrevet Januar 26, 2006 Den vart kjøpt i balestrand i sogn og fjordane.. Men det er eigentleg relativt uviktig ettersom den er kresja nå Sjoføren (ein som går i klassen min) mista kontrollen over den på glatta og for rundt og så rett ned på eit jorde. Fekk litt problem med ryggen, men viste seg at det ikkje var så farleg alikavell.. Passasjeren fekk høgre sida trykt inni seg... Men etter omstendigheitene gjekk det bra med han også! Bilen står nå i Vik i Sogn og skal rettest opp... Skjønner eigentleg ikkje kvifor han gidder det, men det er ikkje mitt problem.. Eg hadde kjøpt meg ny! Er ganske mykje som må gjerast med den får å få den på vegen igjen...
Hylland Skrevet Januar 27, 2006 Skrevet Januar 27, 2006 men har noen en strøken 2.3-16 evolution stående så bytter jeg gjerne inn huyndaien Eg har ein rimelig strøken 2.3 16v evo stående...
Arimanni Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Skrevet Januar 27, 2006 Og den bytter du ikkje i huyndaien! Dei har dårlegare kvalitet på bilene enn KIA.. KIA har faktisk ganske god kvalitet på bilene nå.. Men er eit helvete å skru på!
haakon Skrevet Januar 27, 2006 Skrevet Januar 27, 2006 vel nå har huyndaien gått like mye som bmw1 men ekke noe slitt el feil på den imotsetning til nevnte bmw som nå skal inn for skite av ledninger til bakluke og microbryter til ruta -de ble bytta sist på 60k sammen med sentrallåsmotor i førerdøra. ellers har den jevnlig fått bytta noe, ser av kvitteringer at dieselpumpa er bytta,bremser,eksos,støtdempere,vinduspusser bak har streika en gang,kretskort,spylerpumpe... ja i det store å hele skal man ikke si at huyndaien har vært dyr i bruk med tanke på at kun ordinær service er gjort. så kvaliteten er det vel ikke noe å si på,men at det er en vinglete sak uten støydemping er greit å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå