R Andersen Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 42 hk på en vespa.. http://video.google.com/videoplay?docid ... 03&q=turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 sallan den gjekk! 42 hk.. litt mer enn orginalt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 det dærre var "litt" sykt jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Moro \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 hørtes ut som gamle crossern min. 125 suzuki med plana topp og eff-anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 HE HE, den der tror jaggu meg jeg ikke hadde turt å kjørt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 ...folk har for lite å drive med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 ...folk har for lite å drive med! Hehehe...sant nok, men Vespa´en var jo litt artig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 SHIT Nå fikk jeg lyst å sette turbo på moppen min hehe det er en aprilia rally scooter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 ...folk har for lite å drive med! Hehehe...sant nok, men Vespa´en var jo litt artig da... det er nok ikkje noko evigheitsmaskin med den turboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 ...folk har for lite å drive med! Det er jo bra at man lar kreativiteten få utløp i hvertfall Og all ære til folk som gjør virkelighet av "drømmer" i stedenfor å bare prate.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Hehe, det der bringer tilbake minner fra mopedtida. Klarte nå bare 17,2 hk på rulla jeg da, men så hadde jeg ikke turbo heller. Ekosventil hjelper også på en god del på mellom og toppdrag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Det er vel ikke så lett å mekke noe a'la Yamaha sitt YPVS på en moppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ...folk har for lite å drive med! Hehehe...sant nok, men Vespa´en var jo litt artig da... det er nok ikkje noko evigheitsmaskin med den turboen Men en makaløs maskin. lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 det er nok ikkje noko evigheitsmaskin med den turboen Det spiller knapt noen rolle...ungdom i den aktuelle alderen har allikevel en tålmodighet som knapt kan observeres i et mikroskop og derfor blir den enten kjørt til vrak eller byttet ut før motoren raser...trolig blir den kjørt til vrak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå