Gå til innhold

Felger???

19dude20
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja feks.. Disse kan kle bilen din bra. Mange eiker, flotters. Er jo visse likheter på de to bildene der så. Sikkert noen her som kan få photoshop'et de felgene over på bilen din, så får du se hvordan de ser ut på bilen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blande design og formspråk ? BMW bruker mye tid og ressurser på å utvikle en felgserie til hver modell. Poenget er selvfølgelig å få frem et helhetlig design som passer sammen stilmessig i forhold til de særpreg et design har. E46 er en evolusjon av E36 og kjennetegnes derfor av stilelementer som var aktuelle på slutten av 90-tallet. Hvorfor ødelegge helheten med felger som har stilelementer utviklet nesten 10 år senere ?... no offence... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lyst på disse i 19";)

Enig med deg der. De felgene ble levert med M Sport pakken til E46 facelift, så jeg forstår ikke helt hva orginalpolizei-bmwE9 griner etter her. :wink:

Det finnes også CLS kopifelger som hadde sett bra ut men jeg vet ikke om de selges her i Norge ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der. De felgene ble levert med M Sport pakken til E46 facelift, så jeg forstår ikke helt hva orginalpolizei-bmwE9 griner etter her. :wink:

Det finnes også CLS kopifelger som hadde sett bra ut men jeg vet ikke om de selges her i Norge ennå.

Hmmm...hvorvidt felgene er originale eller ikke var ikke mitt poeng, men derimot om felgenes design og formspråk er det samme som bilens design og formspråk. Jeg mener M Dobbelteker 135 felgene mer markerer en overgang til "Bangleismen" i forbindelse med inntroduksjonen av E65 og E87 (altså et forsøk fra BMW på å skape en glidende overgang mot den nye designfilosofien) enn at felgene viderefører designet som er unikt for E46. Felgene er selvfølgelig fine, men Stjerneeker 44 felgene som er montert på bilen i dag passer etter min mening bedre til E46... :wink:

Mvh

Gruppenführer die originalpolizei... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... samma det.... skal ha di felgene uansett jeg;)

Originale BMW M Dobbelteker 135 får man kun kjøpt i størrelsen 8x18 (foran) og 8,5x18 (bak). De koster pr. stk hhv. dkr. 3280,- og 3360,- her i Danmark... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da blir det på trynet å sette på 17 og 18 " på e30'r også da? Var vel ikke så store felger på den tiden?

Da blir det kun mim felger på e30 som er rått da. I 15" og under tvil 16" (og mange andre "tøffe" felger)

Nei, BmwE9, litt over streken må vi bevege oss, selv om det ikke blir helt originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...