19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Lurer på å kjøpe denne bilen men vet ikke hvordan felger jeg skal ha.. det blir 19" men hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Breyton magic felger er ihvertfall fine, passer 3-serien bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 det er kant på di? vil ikke ha kant.. hadde jeg skulle hatt en sedan så ville jeg hatt kant men ikke på en touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ja det er kant på de.. Hvorfor vil du ikke ha kant på en touring a? Er ikke det litt fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 vil bare ikke.. syntes det passer bedre på en sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ok.. Greit nok det.. Er mange felger som er fine på touring, så det er nesten bare å velge og vrake. Men jeg tror kanskje det blir fint med en felg med mye eiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 har veldig lyst på disse i 19";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ja feks.. Disse kan kle bilen din bra. Mange eiker, flotters. Er jo visse likheter på de to bildene der så. Sikkert noen her som kan få photoshop'et de felgene over på bilen din, så får du se hvordan de ser ut på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Noen som gidder.. prøvde selv nå i paint men er så dårlig til sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Hvorfor blande design og formspråk ? BMW bruker mye tid og ressurser på å utvikle en felgserie til hver modell. Poenget er selvfølgelig å få frem et helhetlig design som passer sammen stilmessig i forhold til de særpreg et design har. E46 er en evolusjon av E36 og kjennetegnes derfor av stilelementer som var aktuelle på slutten av 90-tallet. Hvorfor ødelegge helheten med felger som har stilelementer utviklet nesten 10 år senere ?... no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 har veldig lyst på disse i 19";) Enig med deg der. De felgene ble levert med M Sport pakken til E46 facelift, så jeg forstår ikke helt hva orginalpolizei-bmwE9 griner etter her. Det finnes også CLS kopifelger som hadde sett bra ut men jeg vet ikke om de selges her i Norge ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Jaja... samma det.... skal ha di felgene uansett jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Enig med deg der. De felgene ble levert med M Sport pakken til E46 facelift, så jeg forstår ikke helt hva orginalpolizei-bmwE9 griner etter her. Det finnes også CLS kopifelger som hadde sett bra ut men jeg vet ikke om de selges her i Norge ennå. Hmmm...hvorvidt felgene er originale eller ikke var ikke mitt poeng, men derimot om felgenes design og formspråk er det samme som bilens design og formspråk. Jeg mener M Dobbelteker 135 felgene mer markerer en overgang til "Bangleismen" i forbindelse med inntroduksjonen av E65 og E87 (altså et forsøk fra BMW på å skape en glidende overgang mot den nye designfilosofien) enn at felgene viderefører designet som er unikt for E46. Felgene er selvfølgelig fine, men Stjerneeker 44 felgene som er montert på bilen i dag passer etter min mening bedre til E46... Mvh Gruppenführer die originalpolizei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jaja... samma det.... skal ha di felgene uansett jeg;) Originale BMW M Dobbelteker 135 får man kun kjøpt i størrelsen 8x18 (foran) og 8,5x18 (bak). De koster pr. stk hhv. dkr. 3280,- og 3360,- her i Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Så da blir det på trynet å sette på 17 og 18 " på e30'r også da? Var vel ikke så store felger på den tiden? Da blir det kun mim felger på e30 som er rått da. I 15" og under tvil 16" (og mange andre "tøffe" felger) Nei, BmwE9, litt over streken må vi bevege oss, selv om det ikke blir helt originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå