Gå til innhold

Felger???

19dude20
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Som din avatar viser: "Game over" ... les min melding en gang til... "Selvfølgelig kjøper du de felgene du har lyst på, men dette er et diskusjonsforum og forumet ville ha vært kjedelig hvis alle var enige om alt..." ... ergo mener jeg ikke at alle burde ha originale biler. Jeg liker originale biler og jeg prøver kun å forklare hvorfor jeg liker originale biler (det du mener er noe piss). Kan du forklare hvorfor en BMW ikke burde være original... utover at den er kjedelig og at du liker noe annet ? ... :lol:

Hvis du skal forklare å diskutere hvorfor bmw burde være orginalt så kan du vel for f... gjøre det et annet sted enn her.......!!!!!!!

Takk "gameover".... endelig noen som skjønner hva jeg lurer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe denne bilen men vet ikke hvordan felger jeg skal ha.. det blir 19" men hva??

...ikkje mykje om photoshopping her gitt!

Så om GameOver skjønna kva du meinte så var det dårleg fortalt i starten av tråden din...for der sto det ingenting om dette......;)

Så ein felgdiskusjon er på sin plass her!

Som eg sa...trykk på "play" igjen begge to!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig?? Er det noen som ikke er det? Såvidt jeg kan se så er det bare en som ikke er det. Og det er vel deg, trådstarter..

Ett diskusjonsforum skal ha litt diskusjon. Liten vits ellers??

Var vel derfor du startet tråden, for å få svar på hvilke felger du skulle velge? Da må du regne med at det blir litt diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...