Gå til innhold

E46. Kvinne i nød

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt meg en 2000 mod E46 sedan. Det sitter BMW cd/radio i den og originale høytalere. Jeg synes det låter litt dårlig, og ønsker å gjøre noen enkle grep. Jeg er ikke ute etter noe "rått". Ikke basskasse f,eks.

Har mulitfunksjonsratt og ønsker ikke å bytte spiller hvis muligheten for å bruke multifunksjonsrattet mot spilleren blir borte.

Noen anbefalinger?

Bytte spiller?

Bytte spiller og høytalere?

Bytte kun høytalere?

Sette inn forsterker? Alene eller i kombinasjon av punktene over??

Takknemlig for svar, gjerne med detaljer på størrelse i tommer og watt, type spiller osv...

... og helst ikke det dyreste som finnes...

Linda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg ein tur og søk etter bilstereo, så finner du mykje interessane sider. Mange av dei har og mykje info som kan hjelpe dei som vil ha god lyd men ikkje har så god peiling, slik som meg. bilradiospes.no er ei god side. Og for å få ein god lyd i bilen, så er det ikkje så lett å komme utanfor ein basskasse, for det har mykje å seie for lydbilete. Men det er jo smak og behag, og kjem an på kva type musikk ein likar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i alle fall ikke noe galt med deg om du syns anlegget i bilen låter crap. Tror stort sett alle andre også syns det.

Om du er lagd av penger kan du driste deg til å spørre Senshagen eller Autozentrum ( I oslo) om å få ettermontert bedre saker.. tror det skal kunne gå.. men det koster sikkert veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet!

Når det gjelder bedre lyd, ville jeg skiftet ut høytalerene i hattehyllen med noen 6"x9", f.eks. disse: http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=1347

Er ikke helt sikker på om det finnes slike adapter for å sette i den originale hattehyllen til E46, men det vet kanskje noen andre her inne bedre enn meg. Ellers har jeg blitt anbefalt å sette i et bra frontsett. Ta kontakt med Mr.Stream her inne. Han har bra peiling på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen på forumet !

...var ikkje begeistra for lyden i mitt orginal anlegg (bussinissCD). Bytta til eit Pioneer som og støtta rattkontrol, men det såg ikkje bra ut. Så eg bytta tilbake til orginalanlegget, putta ein liten "alt-i-eit" sub i "ski-pose" holet i baksete.....vips! (suben er ein TSWX22a frå pioneer på 150watt)

Ikkje verdens kongelyd men ikkje verst heller. Som utdanna lydmann så er eg sikkert i overkant kresen uansett. Estetisk så var i alle fall dette i ein eigen klasse...BMW i BMW!

Juvelen er eit iPod-adapter som gjer at eg har med meg 12.000 sangar i bilen og alt vert betjent frå rattet, og sangnavn og artist vier i displayet på orginalanlegget!! :):):)

Ein link på ipod-oppkoplinga:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... light=ipod

Her er suben...

ts_wx22a_large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....den får du kjøpt av alle som sel Pioneer (dei kan skaffe det sjølv om dei ikkje har bilstereo)

Hugsar ikkje pris, men kan tenkje meg at den ligg rundt 2.000,-

Dersom du ikkje finn nokon rundt deg så forhandlar eg Pioneer.....men det er sikkert ein enklar måte å skaffe det på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....den får du kjøpt av alle som sel Pioneer (dei kan skaffe det sjølv om dei ikkje har bilstereo)

Dersom du ikkje finn nokon rundt deg så forhandlar eg Pioneer.....men det er sikkert ein enklar måte å skaffe det på! :)

Er denne Pioneer subben koblet til høynivå høyttalerutgangene da eller ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne Pioneer subben koblet til høynivå høyttalerutgangene da eller ? :?

Ja, eg har berre henta signal frå høgtalarane på sidene bak i bilen, då anlegget mitt manglar ein linjeutgang.

Det er to typar inngangar på sub'en, linjeinngang og høgnivåinngang (les tapping frå forsterka høgtalarsignal) Ettersom at eg nyttar høgnivåinngangen så vert og crossover og gain kontrollen på sub'en aktive og kan stillast med ein fjernkontroll (med kabel som eg har trekt fram og lagt i det lille romet på venstre side av rattet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har berre henta signal frå høgtalarane på sidene bak i bilen, då anlegget mitt manglar ein linjeutgang.

Det er to typar inngangar på sub'en, linjeinngang og høgnivåinngang (les tapping frå forsterka høgtalarsignal) Ettersom at eg nyttar høgnivåinngangen så vert og crossover og gain kontrollen på sub'en aktive og kan stillast med ein fjernkontroll (med kabel som eg har trekt fram og lagt i det lille romet på venstre side av rattet).

Hmmm...interessant...jeg har også den heller labre originale Business CD/radio spilleren med multifunksjonsrattet. Du husker vel ikke i farten hva Pioneer subben heter (jeg er klar for å kjøpe den her i Danmark) ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på sida framom bmwE9 ;)

..men eg vil heilt klart yte ein sjelefrend god service:

TSWX22a frå pioneer på 150watt

Ikkje ein sub som gir behov for nyrebelte på dei små i baksetet, men tilfører det ekstra som gjer at eg ikkje vurderar å bytte til eit uorginalt anlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje ein sub som gir behov for nyrebelte på dei små i baksetet, men tilfører det ekstra som gjer at eg ikkje vurderar å bytte til eit uorginalt anlegg.

Hmmm...Philip vekket oss klokken 06.30 i dag og jeg begynner åpenbart å bli veldig trett....mange takk for hjelpen ovex... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Philip vekket oss klokken 06.30 i dag og jeg begynner åpenbart å bli veldig trett....mange takk for hjelpen ovex... :D

OT:

...min Brede var på pletten kl 06.15, men fikk han til å sove 30 min til....før min snille fru stod opp med han og storesøster Aurora som og var våken av alt bråket. :crazy:

Men gjett kven som som "sov middag" klokka 10.30......Brede! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...