Hugaas Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Som topic sier så er spørsmålet følgende: noen som vet om det overhodet er mulig og få presset på 20' felger på e36? Er da snakk om en cab som er senket 40-40. Har en som vil bytte noen 20 tommers chrome felger i navi'n min men ikke noe vitsi hvis det ikke går ann og bruke de. Hvis det overhodet er mulig hadde det vært flott om noen hadde noen bilder av e36 med 20' felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Det går det. Men du må rekne med og modde skjermane dine. Automote har brukt 20" på fleire bilar. Du må og sikkert skifte senkesett. Edit: Her er ein bil med 20" som har vert innom Automote. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=827224 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 okey, tror jeg dropper det da, blir for mye styr. Men vet at automote har gjort det på flere biler, dem som bygde gammel bilen min også så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ekje det helt jævli å kjøre me 20" da? visst bilen er senka i tilegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Som topic sier så er spørsmålet følgende: noen som vet om det overhodet er mulig og få presset på 20' felger på e36? Er da snakk om en cab som er senket 40-40. Har en som vil bytte noen 20 tommers chrome felger i navi'n min men ikke noe vitsi hvis det ikke går ann og bruke de. Hvis det overhodet er mulig hadde det vært flott om noen hadde noen bilder av e36 med 20' felger. Ikke noe problem å sette 20" på e-36, men da må du nesten ha litt mere senk ellers så blir bilen noe høy. Justerbart er fint. Med rett innpress så trenger du ikke valse en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 19" er tingen http://blink.dagbladet.no/user/files/u/ ... e_052_.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 var pent med 20' på den 320 caben som er til salgs. Må vel kanskje vurdere det allikevel da, men noen som vet hvordan det er og kjøre med 20'? har 18 tommere som jeg kan bruke hvis jeg skal kjøre langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Hvor mye senk har du`? Må amn valse for å få plass til 19 på e-36 har netopp kjøpt meg 19, men har ikke sjekket om det går ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg kjører 19 på min.. har valset litt,men ikke mye. har 235/35 og 265/30 dekk på 9 og 9,5" brede felger. Kjører du med smalere dekk og felger er det ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 takker for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå