Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 BMW radio professional, er det bra? Hvilket merke er høgtalerene da? Harman/kardon?? hvor mange høytalere? er det noke til tess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 BMW radio professional, er det bra? Hvilket merke er høgtalerene da?Harman/kardon?? hvor mange høytalere? er det noke til tess ..vart levert med både standar høgtalarar og HK. HK har 13 høgtalar om eg ikkje tek feil.. og det gjer eg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Professional radioer kan også ha originale Nokia høyttalere. I min stod det er Professional kassettspiller med originale høyttalere. Tror det bare er litt flere funksjoner og kanskje litt høyere effekt i forsterkerdelene en på Businessradioene. Pleier å være Becker som lager Professional og Philips og Blaupunkt som lager Business. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå