Gå til innhold

Hjelp til og finne motor!

Bebis
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo derfor de kaller deg det de heter og trommeslageren heter Høgger`n.

Artig, men jeg trodde ikke at historien om Vazelina Bilopphøggers var autentisk...folk kaller seg alt mulig nå om dagen bare for å få litt oppmerksomhet... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ødelegger tråden men jeg skjønner ikke at høggern får solgt noen ting på vazelina. Så utrolig grinete. Sikkert flere enn meg som har hørt "Har itte!"

...det er vel ei biinntekt for høgger'n vil eg tru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ødelegger tråden men jeg skjønner ikke at høggern får solgt noen ting på vazelina. Så utrolig grinete. Sikkert flere enn meg som har hørt "Har itte!"

Er det korrekt at høgger´n personlig er Paulsen...trommeslageren med det hvite håret ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det korrekt at høgger´n personlig er Paulsen...trommeslageren med det hvite håret ? :?

Jepp stemmer det.. har selv snakket med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du på Vazelina så forvent ikke noe anna enn dårlig service. Var en kamerat av meg som var der i fjor, og da han spurte om han hadde ei lykt til en Opel Vectra var svaret: "Har itte". I ettertid fant han en bil på plassen med lyktene intakte og da han tok med disse inn for å betale ble dialogen som følger:

- Kamerat: "Du sa jo at du itte hadde lykt jo"

- Høggern: *tar opp lykta og kaster den i bakken så den knuser* Har itte!

Så da veit du det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du på Vazelina så forvent ikke noe anna enn dårlig service. Var en kamerat av meg som var der i fjor, og da han spurte om han hadde ei lykt til en Opel Vectra var svaret: "Har itte". I ettertid fant han en bil på plassen med lyktene intakte og da han tok med disse inn for å betale ble dialogen som følger:

- Kamerat: "Du sa jo at du itte hadde lykt jo"

- Høggern: *tar opp lykta og kaster den i bakken så den knuser* Har itte!

Så da veit du det :)

*GULP*...det er åpenbart bra for høgger´n at han tjener noen kroner på å spille musikk... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...