Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Noen som kan ta dette bildet her og lage en avantar og sende det til meg på: kennethnilsen85@hotmail.com Hadde vært fin fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Kopier avataren/bildet til din egen disk og last evt. opp til ditt eget bibliotek på bimmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 HEY!! hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 HEY!! hvordan gjorde du det? Med gratisprogrammet PhotoFiltre... http://www.photofiltre.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 FANTASTISK!! takker og bukker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Kjøpt bilen nå eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Kjøpt bilen nå eller ? hehe, nei ikkje enda. Men mykje skal gå gale visst eg ikkje kjøper den! måtte han en bra avantar.. og vips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 HEY!! hvordan gjorde du det? Med gratisprogrammet PhotoFiltre... http://www.photofiltre.com/ GENIALT www.photofilter.com da eller? Hmm, kom ikke inn linken ihvertfall. Men uansett, hvis det er photofilter du mente, så hvor ligger gratis programmet på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Kjøpt bilen nå eller ? hehe, nei ikkje enda. Men mykje skal gå gale visst eg ikkje kjøper den! måtte han en bra avantar.. og vips! hehe, håpar at seljar av bilen er på bimmers.no, då trur eg han reknar den som solgt. Ikkje mykje prutingsmon når du alt har laga den til din personlege avatar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 HEY!! hvordan gjorde du det? Med gratisprogrammet PhotoFiltre... http://www.photofiltre.com/ GENIALT www.photofilter.com da eller? Hmm, kom ikke inn linken ihvertfall. Men uansett, hvis det er photofilter du mente, så hvor ligger gratis programmet på siden? Prøv min link en gang til...altså http://www.photofiltre.com ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Pen bil i allfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 hvordan i helv... kan jeg få et avatarbilde under 10kb og 106 x 80 pixsler!!!?? stresser livet av meg... er nedi 15kb nå men kan nesten ikke se bilde lenger... bruker photoshop cs2 hva må en gjør?? ser avataren du lavte var på kun 4kb... bilde har burde jo funke,men neida...27kb ...har prøvd å kutte bort litt av bilde å landet på 25kb.. edit: glem det... hehe... lagre som jpg fil,.... men når jeg lagra som gif ..ble samme bilde 4kb og 256 farger å fint å se på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 hvordan i helv... kan jeg få et avatarbilde under 10kb og 106 x 80 pixsler!!!??stresser livet av meg... er nedi 15kb nå men kan nesten ikke se bilde lenger... bruker photoshop cs2 hva må en gjør?? ser avataren du lavte var på kun 4kb... bilde har burde jo funke,men neida...27kb ...har prøvd å kutte bort litt av bilde å landet på 25kb.. edit: glem det... hehe... lagre som jpg fil,.... men når jeg lagra som gif ..ble samme bilde 4kb og 256 farger å fint å se på... prøv "save for web"-fuksjonen, så blir det nok ordnings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 takker ,men som du ser fikk jeg det til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 hvordan i helv... kan jeg få et avatarbilde under 10kb og 106 x 80 pixsler!!!??stresser livet av meg... er nedi 15kb nå men kan nesten ikke se bilde lenger... bruker photoshop cs2 hva må en gjør?? ser avataren du lavte var på kun 4kb... bilde har burde jo funke,men neida...27kb ...har prøvd å kutte bort litt av bilde å landet på 25kb.. edit: glem det... hehe... lagre som jpg fil,.... men når jeg lagra som gif ..ble samme bilde 4kb og 256 farger å fint å se på... bruk imageready som fulgte med PhotoShop. Deå er det tut å køyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå