shv Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Kommer ikke inn på www.bmwccn.no Er det bare meg, eller har andre samme problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Kommer ikke inn jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 samme her,har vert sånn siden i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Noe kluss med linjen, regner med at den er oppe om et par timer. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Abstinensene melder seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Da er ccn sine hjemmesider oppe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Er det bare meg som ønsker at CCN kan legge om til et forum som ligner på dette? Er utrolig vanskelig å få oversikt på det forumet deres... Tar forbehold om at jeg kanskje har trykket meg inn på feil "forum":) Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg skulle gjerne sett at BMWCCN forumet var noe mer likt dette ja. Tror den diskusjonen har vært oppe flere ganger. Med meget forskjellige meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Syns det er greit å navigere på bmwcc.no jeg...Det er bare et forum der. Lærer man seg og bruke søkefunksjon og vis x antall timer så går det bra. Liker bimmers og bmwcc.no like godt jeg,syns de utfyller hverandre. Er nok noe tyngre kompetanse på bmwcc.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Syns det er greit å navigere på bmwcc.no jeg...Det er bare et forum der.Lærer man seg og bruke søkefunksjon og vis x antall timer så går det bra. Liker bimmers og bmwcc.no like godt jeg,syns de utfyller hverandre. Er nok noe tyngre kompetanse på bmwcc.no Denne uttalelsen støtter jeg 100%... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Dette var jo faktisk litt av grunnen til at Gunnar startet denne siden, for å ha et alternativ til oss som ikke takler den forumløsningen på CCN. Kompetansen på CCN forumet er det lite å si på, og det begynner virkelig å komme seg her også. Mange folk med HØY kompetanse og som sikkert kunne fått jobb hos BMW uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg vil påstå man nå for tiden får like gode svar på det aller meste her inne som der. Og ikke minst raskere. Jeg har ikke fulgt noe særlig med på BMWCCN i det siste, men tror nok det er flere innlegg her inne daglig enn der. Nå er ikke kvantitet alt, men det er liten tvil om at vi har tatt innpå med sjumilssteg. Men hele poenget er jo som oddis sier å skape et alternativ, og nå har vi to meget bra forum. Et for hver smak. Begge fungerer, om enn på hver sin måte. Noen liker den grå mora (BMWCCN), mens andre liker den pene og spreke dattera.. som vi alle vet hvem er.. Uansett, støtt opp om BMWCCN selv om dere ikke liker forumet. Jeg er fortsatt medlem og trivst med det. Vi er ikke i konkurranse på klubbnivå, og har egentlig heller ikke noe mål om å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå