dvil Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Glimrende! Litt rart at disse dokumentene var lagt ut utenom passordbeskyttelsen, men fint for oss. Tusen takk! espen
mhane Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Problemet mitt var som tidligere nevnt på Bimmers; for lite bensin på tanken. Måtte starte webastoen 8-10 ganger før den gikk normalt igjen.Tar fortsatt imot tips om hvor på nettet det finns serviceinstrukser. espen Må være inntaket som er satt høyere for å ungå at webastoen tømmer tanken. Passer i hvertfall på å ha rikelig med diesel på tanken nå på vinterstid. Blir mindre kondens også da.
Gustav C. Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Hehe.. Jeg sliter med akkurat samme greia. Kjøpte bilen i høst. Fikk webaston til å fyre 1 gang. Da sto bilen i nedoverbakke, med full tank.. men nå får jeg ikke fyrt den lengre. Uansett så sa verkstedet at det kan være vanskelig å starte den 1. gangen når vinteren kommer.. (siden den ikke har vært i gang på et halvt år). men når den først har startet er det ikke no som stopper den
Øyvind Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Ja, nå har jeg montert den nye Webastoen, og etter en del testing og lufting av kjølesystemet ser det ut til at det fungerer bra! Den adapteren som det står at jeg må ha til denne varmeren, fikk jeg ikke til å passe på noen slags måte... det eneste jeg fikk ut av den var at noen av ledningene var flyttet til noen andre pinner i en av pluggene. Men jeg brukte bare den gamle pluggen, uten å flytte på noen ledninger/pinner.
BMW530DAT Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Hei Vet dere om det er vanskelig å ettermontere fjernstyring på webastoen? Min starter kun når motoren er i gang. Evt. pris på komponenter?
Pusets Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Har lignende problem med min nykjøpt E61. Har fabrikkmontert webasto med fjernkontroll og mulighet å styre den fra iDriven. Der er det to alternativer: sette webastoen i gang og legge inn fast klokkeslett når den skal startes. Det er ikke mulig å slå den med iDriven. Heller ikke med fjernkontroll. Når jeg trykker ON knappen på fjernkontrollen lyser det grønt lys i ca. 3 sekunder, men ingenting skjer. Er det flere feilsøking tips noen har før man leverer bilen til verksten. Det som er synd er at bilen er kjøpt privat nå i helgen og så kommer den skuffelsen :(
bjalle Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Koed.no har bensin Webasto brukt,men de selger vel kun komplett.Vet du hvilken del du mangler så ring og spør. Leste ikke hele tråden fint at den er fixet,og så det stod 2007 he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå