B.E.E. Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Noen som har erfaring med Ferrodo 2500 klosser? Virker som seriøse greier. Har ikke prøvd de selv, men hører flere som skryter av dem i kombinasjon med Black Diamond skiver.
Kenny_ Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Prøvd greenstuff, og det er utrolig digg når man vasker felgene. Renner rett av pga bremsestøvet skal ikke være så varmt som på vanlige klosser. Men jeg byttet bremserørene til stålspunne rør også. Ser ikke ut som mange her inne har gjordt det.
mhane Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Har kjørt på green stuff med og uten turbogroove skiver og har vært meget fornøyd. Lett å vaske bort bremsestøvet også, som nevnt over her.
Tech9 Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 men redstuff er jo forbudt til gatebruk. Hvor har du dette fra?
336mik Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Hvor har du dette fra? Esken de leveres i.I senere tid vet jeg at det har kommet redstuff for gatebruk til e36 og e46,men vet ikke om det har kommet til e30 ennå.
Rope Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 noen her som har erfaring med green-stuff på E39, jeg var veldig fornøyd på 325'en, men lurer på hvordan dem er på en litt tyngre bil. noen med erfaring??
Sunspec Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Alle EBC klossene untatt Bluestuff er lovlige på gate. Alle klossene untatt Bluestuff biter fra start, DVS ingen forvarming på hverken green, red eller yellow. Dette gjelder de nyere versjonene. Det er også anbefalt slissa/sportsskiver fra redstuff og opp. Greenstuff = sportskloss til gatebruk(støver lite) Redstuff = for litt mere heavy gatebruk/tyngre biler, biter fra start, gategodkjent(har også low dust formula, men støver litt mere enn green) Yellowstuff = biter fra start, tåler høyest temperatur av alle over, og biter best. Null skiveskade og gategodkjent Bluestuff = samma som yellow, men en endurokloss. trenger forvarming.
Tech9 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Hvor har du dette fra? Esken de leveres i.I senere tid vet jeg at det har kommet redstuff for gatebruk til e36 og e46,men vet ikke om det har kommet til e30 ennå. Sto ingenting om det på Redstuffesken min..til E34..mener til og med at den var merket "TüV", med svart på den røde etiketten. Skal se litt nærmere på dette.
336mik Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Skal sies at sist jeg kjøpte red-stuff var for ca 4 år siden.Og yellowstuff for ca 3.5 år siden.I alle fall bra at de er gate-godkjente nå.
mhane Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 noen her som har erfaring med green-stuff på E39, jeg var veldig fornøyd på 325'en, men lurer på hvordan dem er på en litt tyngre bil. noen med erfaring?? Jeg har kjørt med green stuff på E39 530d og var veldig fornøyd med det. Kjørte ikke på bane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå