Gå til innhold

agip olje....


dbarosen
 Share

Anbefalte innlegg

så en test av oljer et sted og til og med billigolje fra bla biltema er av god kvalitet. desverre har de ikke den olje-kvaliteten (tall og bokstavkoder) som passet min. men hvis Agip eller en annen olje har de riktige tall og bokstaver som din motor trenger kan du trygt bruke de. har nå gått fra mobil1 til hydro texaco olje pga at jeg får den billigere og på verkstedet så de ingen problemer med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tiden hadde ofte racingbiler fra BMW div. reklamer fra det tyske oljeselskapet Winterhall. I dag er Wintershall et datterselskap av Basf, men eierfamilien bak BMW; den tyske familien Quandt...var i mange år den største aksjonæren i Wintershall (trolig helt siden 1920 årene). Wintershall var hovedleverandør av oljeprodukter til den tyske krigsindustrien, men ble reddet fra ruinene og restrukturert etter krigen av halvbrødrene Harald og Herbert Quandt. Jeg tror Quandt familien solgte seg ut av selskapet i 1969. Agip er forøvrig et italiensk oljeselskap...navnet Wintershall klinger bedre i mine ører... :lol:

http://www.wintershall.biz/

Wintershall - Das Motorenöl... 8)

0466.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...