BreitBau Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Det her er egentlig en annen versjon av reisefeber som de fleste sikkert kjenner til. De siste dagene før en ferietur går jo dagene så tregt at det er ei pine. Jeg skla hente bilen på torsdag, evt. fredag, noe som er så lenge til at jeg tror jeg kommer til å være innlagt på psykiatrisk avd. før den dagen kommer. Gleder meg værre enn en unge te juleaften. Symptomer er: * Uredeliggjørbar trang til å se på klokka HELE tiden * Søvnproblemer med etterfølgende drømmer om raske forbikjøringer, smekre babes, burnouts o.l. * Fylleangst lignende sjukdommer * Trang til å fortelle alle om en bil som du ennå ikke har * Små depresjoner ellers i livet siden du føler du mangler noe Er det noen som har noen RÅD til meg.. *sukk* Hva pleier folket gjøre mens de venter? Det her er ulidelig.. Har mest lyst til å kværne i meg ei pakke med sovetabletter og våkne fredag, end ag for sent ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 ..hehe...artig vinkling på eit ellers sikkert kjent "problem" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 jeg syns du skal gå for den "sovetablett-strategien" jeg Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 hehe! dette kjenner jeg ALT til! måtte vente en uke på å hente m3'n jeg og, da han skulle lakkere opp frontfanger og sånt før jeg kunne hente den! akkurat samme symptomene på meg! åssen bil du skal hente deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Hva er det du har kjøpt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Hehehe...dette vet jeg også alt om... ...Jeg ventet for mange år siden i over et halvt år på overhaling av motor og gearkasse til en Porsche 924...når så bilen endelig kom på veiene igjen klarte jeg å kjøre over 60000 Km på et år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Har kjøpt en 325i 91 modell. 60 000 km er noe inni h...... mye.. Åssen går det an.. Kjører daglig tronheim oslo du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 60.000 på et år er heftig...hehe... det er mye... men men.. jeg skjønner eg godt. Kjørt på BMW'en veldig mange mil nå i det siste ( selv om den teknisk sett ikke er min lenger, hehe) det er jo så lett ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 60.000 på et år er heftig...hehe... det er mye... men men.. jeg skjønner eg godt. Kjørt på BMW'en veldig mange mil nå i det siste ( selv om den teknisk sett ikke er min lenger, hehe) det er jo så lett ... Ja...det ble utrolig mye kjøring i året 1986/87 da jeg hadde bilen. Jeg var bl.a i Spania to ganger og i Strassbourg 4-5 ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 60.000 på et år er heftig...hehe... det er mye... men men.. jeg skjønner eg godt. Kjørt på BMW'en veldig mange mil nå i det siste ( selv om den teknisk sett ikke er min lenger, hehe) det er jo så lett ... Ja...det ble utrolig mye kjøring i året 1986/87 da jeg hadde bilen. Jeg var bl.a i Spania to ganger og i Strassbourg 4-5 ganger... Kjørte du litt for på autobahn også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 60.000 på et år er heftig...hehe... det er mye... men men.. jeg skjønner eg godt. Kjørt på BMW'en veldig mange mil nå i det siste ( selv om den teknisk sett ikke er min lenger, hehe) det er jo så lett ... Ja...det ble utrolig mye kjøring i året 1986/87 da jeg hadde bilen. Jeg var bl.a i Spania to ganger og i Strassbourg 4-5 ganger... med Norge (eller DK) som utgangspunkt så vert det km av slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 har det på nøyaktig samme settet nu! kald svetter, og tenker ikke på annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Teddysen, håper ihvertfall alt går i ordren med salget da. Utrolig kjipt om du girer deg sånn opp og noe går skeis! Har opplevd det selv.. med Norge (eller DK) som utgangspunkt så vert det km av slikt! _Tror_ det var .no som var basen på de tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Jah da altså.. Huff *grøss* Nei alt skulle være i orden før. Men såklart.. ALT kan skje, på 1-2-3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå