Evopower Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Prøvde å løsne håndbrekkwiren ved bakhjulene på E28`en da jeg skulle bytte bakaksling. Det gikk jo ikke å dra wiren ut av trommelhuset eller hva jeg skal kalle det, og fremme ved håndbrekket var det så vondt å komme til, så jeg klippet dem av og tenkte jeg heller fikk ta det problemet senere. Noen som har en, eller vet om en grei gjør-det-selv anvisning for denne operasjonen? Dessuten blir det snart 633CSi motor i E28`en. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 er det trommel eller skiver på denne? På e30 ihvertfall går vaier inn i hver sitt rør som går fram til selve brekket. Du må i første omgang løsne vaier fra brekket. På hjulet må du demontere skiven/trommel får så å løsne vaier derfra. Du må sikkert av med bremseskoene og all fjærdilldallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg har skivebremser. Tok av skivene bak og løsnet wiren fra bremseklossene, men gikk ikke an å dra den ut, fordi den kula i enden på wiren er større enn hullet! Ikke vet jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 den sitter nok bare veldig godt fast i hullet, prøv med litt 565 og dra til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Eller bare klippe av den kula og lodde på en ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå