Gå til innhold

BMW-Sauber F1.06

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lovely...

Og så i rødt hvitt og blått... nett som noreg!

Jeg ser virkelig frem til denne F1 sesongen, og jeg heier tappert på dette teamet... selv om det nok vil ta noen sesonger før de hevder seg skikkelig i toppen... noe som de VIL gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovely...

Og så i rødt hvitt og blått... nett som noreg!

Jeg ser virkelig frem til denne F1 sesongen, og jeg heier tappert på dette teamet... selv om det nok vil ta noen sesonger før de hevder seg skikkelig i toppen... noe som de VIL gjøre!

2006 er nok Kimi og Mercedes McLaren sitt år (heldigvis).

Medn skal kikke på BMW og ...om eg grier å fikse meg eit abo på Viaskatt.

Misslikar at F1 er robba frå TV2... Atle, Harald og Thommas gjorde ein flott jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt lite BMW og litt mye Petronas...estetisk var det forøvrig finere med tobakkreklamene... :roll:

det virkar som det skal verte ekstremt ulovleg å vere røyker i verden for tida.... og det er bra! :D

Enig...og kunne man bare klare å gjøre narkotika like lite sosialt akseptert så blir det enda bedre... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt lite BMW og litt mye Petronas...estetisk var det forøvrig finere med tobakkreklamene... :roll:

det virkar som det skal verte ekstremt ulovleg å vere røyker i verden for tida.... og det er bra! :D

Enig...og kunne man bare klare å gjøre narkotika like lite sosialt akseptert så blir det enda bedre... :D

...ja det er ein meget skremmande utvikkling :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, hadde vært dritt kult om BMW sin F1 bil hadde kommet i "warsteiner" edition...

Kan ikke bare være meg som har tenkt den tanken her inne..

Ja...heller ølreklamer enn oljereklamer (les: Warsteiner vs. Petronas)...olje er storpolitikk og det blir det bare bråk av... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...