|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 skulle hatt en sånn en i e30'n min..da hadde det blitt gøy å møtt ved startstreken på rudskogen i sommer:Plurer litt på hva noe sånt hadde kostet å få tak i..hadde vært litt morro Det hadde gått stygg fort skulle jeg tro, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 det hadde vært sinnsykt tror jeg, herregud for en vipplash i det du tar av ved full spiker i starten..hohoi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Flere bilder av bilen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 ...dette er bedre og bedre ut. Gledar meg til 12.mars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 så bra ut dette ja. håper dte går veien for bmw jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 gikk ikke særlig bra for BMW.. Kimi imponerte syns jeg..Startet bakerst og kom på 3plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå