Gå til innhold

Div ting har sluttet å virke (bl.a sentrallås)


Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle ut på morran idag og fant ut at sentral låsen ikke virket (virker kun på fører døra pga alarmen) Lyset inni bilen tenner ikke når jeg åpner dørene( virker ellers) takluka er det heller ikke noe liv i...! Har gått over sikringene og alt ser helt ut. Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, var kun takluka og sentrallåsen som ikke virka da. Jeg hadde montert nye blinklys og forlenga noen ledninger, så da skjønte jeg at det måtte være noe der...men da gikk sikringa hele tia, men nå er alle sikringene hele derfor jeg skjønner ikke en dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe elektrisk som ikke virker er det greiest å begynne å måle der det er strøm. Altså fra batteriet. Derfra videre til kontakter/releer/hjernen/sikringer, osv..osv. til du kommer til punktet der det ikke er spenning. Kan selvfølgelig være litt virent å komme til. Du trenger et multimeter som måler spenning [V]. Er litt frustrende når det elektriske ikke virker. Har erfart dette selv også. :? Sjekk alle koblinger som er enkle å komme til. Sjekk om koblingene har rustet, sjekk om ledninger er løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke funnet feilen enda nei, har ikke hatt tid til å kikke noe på det enda. Var fort innom bmw og hørte hva de mente det kunne være, de mente det var en slags modul som lå bak hanskerommet... 3700 for den :shock: Skal få målt litt til uka å se om ikke jeg finner ut a det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...