Hr.smith Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Skulle ut på morran idag og fant ut at sentral låsen ikke virket (virker kun på fører døra pga alarmen) Lyset inni bilen tenner ikke når jeg åpner dørene( virker ellers) takluka er det heller ikke noe liv i...! Har gått over sikringene og alt ser helt ut. Noen som vet hva det kan være?
BMW_POWER Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 har du nok strøm på batteriet da? starter den?
Hr.smith Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 jaja nok strøm skal det være..starter helt fint! Skjønner ikke hva det kan være!!
Hr.smith Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 har sjekket alle sikringene! alle ser hele ut...må vel te med måleinstrument i den helv... kulda
Hylland Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Sei ifrå når du finne ut kva som er feil då... Har ein venn som har akkurat samme problemet på sin E36!!!
Hr.smith Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 ska gjøre det...har hatt noe av samme problem før men da var det en sikring som gikk hele tia pga jordings feil!
Hylland Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Var det alt instrumentgreiene på dashbordet som rauk då eller?? Feilsøkte du for å finne jordingsfeilen eller? Masse arbeid`?
Hr.smith Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 nei, var kun takluka og sentrallåsen som ikke virka da. Jeg hadde montert nye blinklys og forlenga noen ledninger, så da skjønte jeg at det måtte være noe der...men da gikk sikringa hele tia, men nå er alle sikringene hele derfor jeg skjønner ikke en dritt
sigklep Skrevet Januar 23, 2006 Skrevet Januar 23, 2006 Hvis det er noe elektrisk som ikke virker er det greiest å begynne å måle der det er strøm. Altså fra batteriet. Derfra videre til kontakter/releer/hjernen/sikringer, osv..osv. til du kommer til punktet der det ikke er spenning. Kan selvfølgelig være litt virent å komme til. Du trenger et multimeter som måler spenning [V]. Er litt frustrende når det elektriske ikke virker. Har erfart dette selv også. Sjekk alle koblinger som er enkle å komme til. Sjekk om koblingene har rustet, sjekk om ledninger er løse.
Diesel power Skrevet Januar 23, 2006 Skrevet Januar 23, 2006 Om det er en hel kurs som er gåen, og sikringen fortsatt er hel, sjekk for irr i sikringsboksen din. Gjenganger det å. Regner med at du har prøvd å bytte sikring, ikke bare kikket på den? I sjeldne tilfeller kan du bli lurt der også.
Pedi Skrevet Januar 23, 2006 Skrevet Januar 23, 2006 Jeg tror at jeg vet feilen.... Det er nok bryteren til en av dørene (sannsynligvis til førerdøra). Bytt/reparer den, så virker nok at igjen...
Hr.smith Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Skrevet Januar 23, 2006 har ikke funnet feilen enda nei, har ikke hatt tid til å kikke noe på det enda. Var fort innom bmw og hørte hva de mente det kunne være, de mente det var en slags modul som lå bak hanskerommet... 3700 for den Skal få målt litt til uka å se om ikke jeg finner ut a det!
Pedi Skrevet Januar 24, 2006 Skrevet Januar 24, 2006 Forresten... Virka ikke kupelyset på noen av dørene i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå