Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 den stripe dekoren var fet! noe sånt no i grå og sølv på helt sort bil (ikke matt, ser ut som den er malt) hadde blitt fett! men..... det panseret ditt.... er noe av det værre jeg har sett på en e30. Hehe.. du er ikke den første som har sagt det men du får si hva du vil for jeg vil ha det sånn + at det er MIN bil = da blir det sånn Matt sort er jævli tøft, sett Limmet sin e30? den er utrolig rå! sjekk ut www.limmet.se
RWDF Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Jeg har også lyst til å kunne skifte farge på biler i PS. En tutorial noen?
mEhE Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 digga panseret jeg..folk vil tro du har en krrraftig v8 under panseret! men du mangler bare 4 sylindre:-) liker e30 som skiller seg ut!!mtec nei takk,kan ikke få sagt det nok!
Gunnar Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Til dere som sier dere trenger bilder med større oppløsning: Holder det?
BalleKnalle Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Jeg har også lyst til å kunne skifte farge på biler i PS. En tutorial noen? http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
RWDF Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Jeg har også lyst til å kunne skifte farge på biler i PS. En tutorial noen? http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Takk!
Ch88 Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 den stripe dekoren var fet! noe sånt no i grå og sølv på helt sort bil (ikke matt, ser ut som den er malt) hadde blitt fett! men..... det panseret ditt.... er noe av det værre jeg har sett på en e30. Hehe.. du er ikke den første som har sagt det men du får si hva du vil for jeg vil ha det sånn + at det er MIN bil = da blir det sånn Matt sort er jævli tøft, sett Limmet sin e30? den er utrolig rå! sjekk ut www.limmet.se okey da. gir meg på fargen men hvite felger å da?
Aroid Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 den likt jeg. Ser at det flere som ville skille seg ut av dem som har E30. bra at e ikke er aleine om den saken.
SteffenM2 Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 haha, jeg kødder sikkelig!!.. Hehe, jeg bare måtte!!
kokfesk Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Noen som kan forklare meg hvordan man "lakkerer" bilen i photshop? Åssen funksjoner man bruker osv....
Gunnar Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Noen som kan forklare meg hvordan man "lakkerer" bilen i photshop? Åssen funksjoner man bruker osv.... Se noen innlegg lenger opp: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=161820#161820
MacSi Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Den første troverdige fargen.. Jeg har alltid slitt med å lage sort farge fra en annen i ps.. hvordan gjør du det så bra?
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Skrevet Januar 19, 2006 Den likte jeg, veldig! Skjønner virkelig at justerbart senkesett må til, høyda blei jo nydelig på denne! Har du gjort hjula større eller lagt bilen nedpå? KLarer du evt å lage noe dekor i sølv? Bilen har jo endel "linjer" det er mulig å følge slik at det ikke blir rotete.. og sølv og sort er jo litt stilig! Skikkelig flott at dere gidder å gjøre dette, jeg er imponert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå