TronniE46 Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Hey. Jeg har lagt merke til at når jeg kjører pedalen i gølvet så er det som om jeg "trykker inn en knapp" under pedalen. og den "løses ut" igjen når jeg letter pedalen fra gølvet. What the f¤£@ er det for noe egentlig?
TronniE46 Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 du har automat du ? Nei, jeg har manuel..
Hakon Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 nå ble jeg forvirret... trodde det vare var på Automat'ene jeg ...
TronniE46 Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 Ja, det er noe merkelige greier det der.
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 mhmm, kan ikke si jeg har merka noe av det, men jeg kan jo prøve neste gang jeg kjører.
Ole@Automote Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Hey.Jeg har lagt merke til at når jeg kjører pedalen i gølvet så er det som om jeg "trykker inn en knapp" under pedalen. og den "løses ut" igjen når jeg letter pedalen fra gølvet. What the f¤£@ er det for noe egentlig? Kansje den er ombygd fra automat en gang??
TronniE46 Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 Håper ikke det. Da har jeg blitt lurt
Sevenord Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Du kan jo sjekke at ikke dørkmatten ligger å spiller deg et puss... Det hender min legger seg til slik at når jeg trykker inn clutsjen så lugger den litt når jeg slipper den (metallet på baksiden av pedalen som lugger litt borti, ikke noe farlig) Men om det som på E30 er stående gasspedal så er det kanskje utelukket... Men du kan jo sjekke at det ikke er noe dritt som har kommet bakom edit: her om dagen var det slik at hver gang jeg slapp klutsjen kom det ett "klunk", jeg skjønte ikke helt hva det var da jeg ikke merket noe fysiskt i pedalen
TronniE46 Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 Det er garantert ikke no dørmatte. det må være ett eller annet som er der. bare lurer på hva det er og hvilken funksjon det har.
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Det er garantert ikke no dørmatte. det må være ett eller annet som er der. bare lurer på hva det er og hvilken funksjon det har. OT: ...Din avatar er rimelig spesiell...how come ?
Muren Motorsport Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Det er garantert ikke no dørmatte. det må være ett eller annet som er der. bare lurer på hva det er og hvilken funksjon det har. OT: ...Din avatar er rimelig spesiell...how come ? syns det var litt hakekors der ja..
Michael Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Hvis ikke du har en fryktelig god grunn til å ha en hakekors på avatarem så syne jeg du skulle fjerne den umiddelbart. Og atter BMW er fra Tyskland holder ikke synes jeg.
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 Må si at jeg lurer veldig på va du vil frem til med hakekors og 1943 i avataren din! Kjenner at jeg faktisk blir ganske provosert.
TronniE46 Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 Hey. Ikke noe vondt ment, fant den bare på nettet. Kan godt fjerne den hvis noen føler seg truffet.
Anbefalte innlegg