Gå til innhold

PEDAL TO THE METAL! - E46 -


TronniE46
 Share

Anbefalte innlegg

det korset der ser du til helvete og fjerner! hadde jeg vært admin hadde jeg stengt deg ute på livstid! men, opp til Gunnar og/eller moderatorene..

De sier at pakistaner-gjengene i oslo var dårlig for bmw's rykte, men jeg kan ikke si jeg synes dette er så mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ikke vondt ment? hvis man ikke er "skikkelig" nazist, altså at man tror på og er enig i selve den nazistiske ideologien, og man STÅR for det, så syns jeg det blir for dumt og omgi seg med slike symboler! tror man at man er tøff da?

og ja, jeg syns nazisme er for dumt uansett om man er "troende" eller ikke!

men siden han sier han skal fjerne det så får vi bare vente og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vondt ment? hvis man ikke er "skikkelig" nazist, altså at man tror på og er enig i selve den nazistiske ideologien, og man STÅR for det, så syns jeg det blir for dumt og omgi seg med slike symboler! tror man at man er tøff da?

og ja, jeg syns nazisme er for dumt uansett om man er "troende" eller ikke!

men siden han sier han skal fjerne det så får vi bare vente og se!

De fleste av dagens såkalte ny-nazister er regulære tapere med liten eller ingen kunnskap om hva nazistene gjorde eller ikke gjorde under den 2. verdenskrig. Det handler om svake mennesker som er ofre for bakmenn med kyniske hensikter der motivet ofte er kriminalitet og maffiavirksomhet. Symbolene brukes for å skape en slags selvforståelse (dessverre innenfor rammen av nordisk mytologi) i motsetning til deres motstandere som ofte er anirasistiske grupper med mange forskjellige folkeslag representert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig bmw e9! Forresten hvor her du det bildet fra? Har en del bilder/filmer osv fra ww2, men jeg har ikke noen farvebilder fra dette. Er litt over middels interisert i andre verdenskrig kan du si. :)

Bildet er hentet fra boken "Germany at War" av oberstløytnant George Forty. En interessant bok der alle bildene er i farger... :D

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASI ... 57-9699804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...