Kenneth BMW Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Halla Dette må dere bare se! Her er det nyeste produktet jeg har lakt inn i shoppen. KLIKK PÅ FILMEN nederst på siden http://www.sgcshop.com/product_info.php ... cts_id=263 PS ha lyd på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hehe stili. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Dette var en feit flying boat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jepp drit kult spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 dæven korr tøøøft sånn har jeg lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 stilig ser for meg det vil gå en del slike i crash and burn før man blir like flinke som dem som kjører her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Sikkert ikkje lett å styre eller holde styr på... Men var tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hehehe...den gule kjørte rett ut i skogen...slik går det når man leker fly og ikke har sideror og høyderor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Heisan De har både sideror og høyderor De er helt ferdig satt sammen og er RTR eller RTF hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Heisan De har både sideror og høyderor De er helt ferdig satt sammen og er RTR eller RTF hehe Hmmm...virkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 er den like dårleg til alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 er den like dårleg til alt? Dårlig?? hallo Den er jo drit kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Sa ikkje at den ikkje var kul!? ...er ikkje det denne som "lever litt sit eige liv"? Kan vere eg blandar det med ein anna liknande..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Sa ikkje at den ikkje var kul!?...er ikkje det denne som "lever litt sit eige liv"? Kan vere eg blandar det med ein anna liknande..... vet ikke jeg ovex har ikke hørt noe jeg. jeg vet bare at det er flere som skal kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg har en sånn en. For det første, så hender det at den lever sitt eget liv. Det har i hvertfall kostet meg noen kroner. Veldig morsomt å kjøre/fly, men veldig vanskelig. Nå ligger den under sengen min å samler støv etter en stygg krasj . Skal prøve å bygge den opp igjen. Men er begrenset hvor mye penger man skal legge i en sånn en. Men moro er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå