Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Halloen igjen, enkelte begynner kansje å bli lei av dette maset mitt, hehe. Men til saken 02. 520ia, 2,2 170hk. m-tech utgave km:65000 Steptronic 245/35-19" asa superstar Sommerhjul 255/40-17" org. m5 Vinterhjul Fullt skinnintriør, med alu. detaljer Xenonlys Oppvarmede seter Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Servostyring Klimaanlegg Air Condition Radio/CD Cruisekontroll Skinninteriør Farget glass Kjørecomputer Regnsensor Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Antiskrens Stålbjelker Alarm Ordinær pris: 279000 + reg ( 6000 ) Min Pris: 279000 ferdig reg. Er prisen bra? ser på nettet at dei ligger helt opp i 355.000 Skal eg klinke til å kjøpe den?? Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Flott bil til en grei pris! Kjøp den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvorfor ikke ? ...bare du kan avgjøre om dette er bilen for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvorfor ikke ? ...bare du kan avgjøre om dette er bilen for deg... tenkte på prisen, kommer til å selge den neste år. og vil ikke tape så veldig mye penger, og dette burde vel være en grei bil å selge seinare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvorfor ikke ? ...bare du kan avgjøre om dette er bilen for deg... tenkte på prisen, kommer til å selge den neste år. og vil ikke tape så veldig mye penger, og dette burde vel være en grei bil å selge seinare? Nja...de fleste har jo en lei tendens til å tape penger på et bilprosjekt. Hvorfor ha en fin bil kun et år ? ...Bilregnskapet ser mer fornuftig ut hvis du kan spre verditapet over et par år eller mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 løøøp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvorfor ikke ? ...bare du kan avgjøre om dette er bilen for deg... tenkte på prisen, kommer til å selge den neste år. og vil ikke tape så veldig mye penger, og dette burde vel være en grei bil å selge seinare? Nja...de fleste har jo en lei tendens til å tape penger på et bilprosjekt. Hvorfor ha en fin bil kun et år ? ...Bilregnskapet ser mer fornuftig ut hvis du kan spre verditapet over et par år eller mer... hehe, ja. men synes du bilen er ok? har lyst på 5 serie, og den her treffer bra. har ikkje helt blitt enig med selger enda om pris, men håper på det går bra ka du synes om imolarød? har ikke sett den "live" før. Ser den bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 si 270k ferdig regga til selger. Imolarød er en meget pen farge og vil skille seg ut på en E39 da det er veldig få av de her til lands med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 si 270k ferdig regga til selger.Imolarød er en meget pen farge og vil skille seg ut på en E39 da det er veldig få av de her til lands med den fargen hehe, har prøvd. KOmplett umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 etter facelift er det 3 imolarød i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 nå begynner jeg å bli drittlei masinga di!!!!! hihi, neida, det er viktig å føle seg sikker på en bil man skal kjøpe til den prisen, og det er jo en av grunnene til at dette forumet er her, så folk kan spørre og grave! synes bilen var knallfin jeg, den kler virkelig rødfargen, aldri sett en sånn på e39! lykke til meg kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 nå begynner jeg å bli drittlei masinga di!!!!! hihi, neida, det er viktig å føle seg sikker på en bil man skal kjøpe til den prisen, og det er jo en av grunnene til at dette forumet er her, så folk kan spørre og grave! synes bilen var knallfin jeg, den kler virkelig rødfargen, aldri sett en sånn på e39! lykke til meg kjøpet! 279, er vel ikkje så mykje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 nja, ikke for en sånn bil, men det er mye penger sånn generelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 nja, ikke for en sånn bil, men det er mye penger sånn generelt! ja, men så lenge du har sikkerhet i det du kjøper, så er det jo greitt du kan selge og vips så er du gjeldsfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hva er galt med denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=159279#159279 eller denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=155152#155152 tråden? Det må vel være mye bedre å samle all info på et sted. Sikkert lettere å få noen tips da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå