Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Hva er dette for noe? http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 124&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Mener jeg har hørt det før. Er det noe med Tyskland og Bayern? Tror det var sånn, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 http://www.bavaria.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Bavaria er BMW forhandleren på Forus eller hvor de nå ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Bavaria betyr Bayern på engelsk, men i dette tilfellet handler det om en slags markedsmessig spesialmodell med litt ekstra gadgets. Jeg vet ikke hva som var spesielt med Bavariamodellene for E30, men min gamle danske 1997 E36 323i Bavaria hadde velurinteriør (!) som ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Bavaria er BMW forhandleren på Forus eller hvor de nå ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Bavaria betyr Bayern på engelsk, men i dette tilfellet handler det om en slags markedsmessig spesialmodell med litt ekstra gadgets. Jeg vet ikke hva som var spesielt med Bavariamodellene for E30, men min gamle danske 1997 E36 323i Bavaria hadde velurinteriør (!) som ekstrautstyr... Stemmer nok det. Var endel elektriske og kosmetiske dibbedutter mener jeg. Omtrent som VW Rolling Stones/Pink Floyd Golfer. En spesial utgave hvor du betaler like mye for utstyret som i en vanlig bil, men får en mer "fancy" logo på rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 er det ikke mere utstyr på de modellene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Bavaria betyr Bayern på engelsk, men i dette tilfellet handler det om en slags markedsmessig spesialmodell med litt ekstra gadgets. Jeg vet ikke hva som var spesielt med Bavariamodellene for E30, men min gamle danske 1997 E36 323i Bavaria hadde velurinteriør (!) som ekstrautstyr... ...velurinteriør var flott ekstrautstyr det i si tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 så strøken ut, men fytti helvete for en pris. lurer også på hva som er ekstra kontra vanlig e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Bavaria betyr Bayern på engelsk. Det var der jeg hadde det fra, BMW på engelsk blir Bavarian Motor Works! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvilket ratt er det som er i den bilen? Er det mye mindre enn ett "vanlig" E30 ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Rattet var fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Bavaria betyr Bayern på engelsk, men i dette tilfellet handler det om en slags markedsmessig spesialmodell med litt ekstra gadgets. Jeg vet ikke hva som var spesielt med Bavariamodellene for E30, men min gamle danske 1997 E36 323i Bavaria hadde velurinteriør (!) som ekstrautstyr... ...velurinteriør var flott ekstrautstyr det i si tid! Jeg hatet det som pesten...det nupper/loer og alt som heter hår setter seg fast for evig tid...aldri mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Bavaria betyr Bayern på engelsk, men i dette tilfellet handler det om en slags markedsmessig spesialmodell med litt ekstra gadgets. Jeg vet ikke hva som var spesielt med Bavariamodellene for E30, men min gamle danske 1997 E36 323i Bavaria hadde velurinteriør (!) som ekstrautstyr... ...velurinteriør var flott ekstrautstyr det i si tid! Jeg hatet det som pesten...det nupper/loer og alt som heter hår setter seg fast for evig tid...aldri mer... ....enig, men flott skulle det vere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå