Sperre Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Her om dagen ville ikke det ene baklyset slå seg av når jeg slo av lysene, noen som vet hva i all verden det kan være ? Og en annen ting, når jeg har på tenningen, skrur på lysbryteren stiller hovedlysene seg opp og ned før de setter seg i stilling igjen, noen som vet hva dette skyldes ? Kansje det bare er kulden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Baklyset vet jeg ikke hva er, men når det gjelder frontlysene er dette normalt for Xenon lys. De har automatisk høydejustering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Baklyset vet jeg ikke hva er, men når det gjelder frontlysene er dette normalt for Xenon lys. De har automatisk høydejustering. Det er bare det at jeg ikke har Xenonlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Regulerer seg likevel. Rett og slett for at det ikke skal bli sittende fast ved å aldri brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Vist du blinker til venstre mens lyset er av så kommer lyse på venstre siden på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Vist du blinker til venstre mens lyset er av så kommer lyse på venstre siden på. ...ikkje på E46?...ikkje på min i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 har du prøvd? er jo orginalt i fra 85 fra bmw at det vart sånn. har sånn på min bil å. det er fordi at du slipper ha på alle parklysene når du står i kanten på veien at bare dem lysene på venstre siden står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Har faktisk testa....har vore vand med bilar der du kan slå på parklys ved å ta ned binklysspake til den sida som det skal lyse nå du ha tenninga av....men det er ikke slik på bmw'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Vist du blinker til venstre mens lyset er av så kommer lyse på venstre siden på. Det går ann på min! Har ikke kommet i noen situasjon der jeg har fått brukt det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 fungerer det på importbiler også, som du må skru på lyset med bryter'n? hmm.. dette må jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 nei du slipper å skru på parklyset på bilen. kunn blink til venstre uten tenning på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Det med lyset er en funksjon for å ha lys på bilen på ene siden så folk ser den på motorveien (autobahn), men siden det bare er parklys på ene siden som lyser så varer batteriet dobbelt så lenge. Skru av tenninga, ta ut nøkkelen og sett på blinklysbrytern og ta en titt. Parklys foran og bak skal lyse. Justeringa er til xenonlys som sjekker for vektfordeling foran/bak slik at du ikke blender noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Det med lyset er en funksjon for å ha lys på bilen på ene siden så folk ser den på motorveien (autobahn), men siden det bare er parklys på ene siden som lyser så varer batteriet dobbelt så lenge. Skru av tenninga, ta ut nøkkelen og sett på blinklysbrytern og ta en titt. Parklys foran og bak skal lyse.Justeringa er til xenonlys som sjekker for vektfordeling foran/bak slik at du ikke blender noen. Denne funksjonen er bl.a et lovkrav i Tyskland...alle mine tyskproduserte biler (1977) har hatt finessen....også min nåværende "danske" 2003 E46 318dT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 ...virkar som alle har, og hadde brukt for denne funksjonen i forrige veke, men den er ikke der...kan det vere at det er noko som ikkje virkar? Parklys, blinklys virkar kvar for seg...no var det nesten som eg fikk lyst å teste ein gong til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 Og en annen ting som er litt merklig, noen ganger når jeg skal lukkeigjen dørene mine på bilen så vil ikke vinduet gå opp igjen, hvis dere skjønner. Har coupe og når du åpner så går vindeuet ned en 1cm eller noe og når du skal lukke de skal jo vinduet gå opp igjen. Dette gjør den ikke alltid. Noen som vet hva dette kan skyldes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå