Peoplez Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Korleis blir framtidens bmwer? noken som har sett noke "konsept" greier? eks: 2020 og framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Frykter at de blir runde å jævlige. Ingenting hadde gledet meg mer enn at BMW hadde gått tilbake til 80 og tidlig 90 tall design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Frykter at de blir runde å jævlige.Ingenting hadde gledet meg mer enn at BMW hadde gått tilbake til 80 og tidlig 90 tall design man skal aldri si aldri da. retro er jo på moten. både suzuki og golf driver jo med retro design så hvorfor ikke bmw. og hadde ikke sagt nei til å ha sett en oppgradert utgave av av e21 og e30 og de karossene der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 En E34 med dagens M5 motorer og teknologi hehe en av de fineste karosserier som er laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 håper dem går tilbake på E30 å sett dagens teknologi i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 En E34 med dagens M5 motorer og teknologi heheen av de fineste karosserier som er laget Det hadde berre vert rått! Kanskje me skal sende dei ein mail og foreslå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Så på tv her en dag der de testet ut nye 5 serien, og programlederen sa noe sånt som at det er den styggest bilen når det gjelder utseende som er kommet på markede de siste årene, vel jeg er ikke enig i det synes bilen er pen jeg men liker den nye 3 serien bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Så på tv her en dag der de testet ut nye 5 serien, og programlederen sa noe sånt som at det er den styggest bilen når det gjelder utseende som er kommet på markede de siste årene, vel jeg er ikke enig i det synes bilen er pen jeg men liker den nye 3 serien bedre Det var vel ikke Top Gear`s Jeremy Clarkson? Han liker faktisk ikke utsende på E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Så på tv her en dag der de testet ut nye 5 serien, og programlederen sa noe sånt som at det er den styggest bilen når det gjelder utseende som er kommet på markede de siste årene, vel jeg er ikke enig i det synes bilen er pen jeg men liker den nye 3 serien bedre Det var vel ikke Top Gear`s Jeremy Clarkson? Han liker faktisk ikke utsende på E60 Jo! det var topgear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Der er eg ikkje einige med TopGear-Jeremy. E60 er faktisk vakker...likar den nesten bedre enn E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 denne da?, jeg liker den:), fant noen dårlige bilder av den, så jeg lagde den på nytt i photoshop, siden de var så dårlige:D veit den ikke ser helt ekte ut men:P LENGE siden jeg algde den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 denne da?, jeg liker den:), fant noen dårlige bilder av den, så jeg lagde den på nytt i photoshop, siden de var så dårlige:Dveit den ikke ser helt ekte ut men:P LENGE siden jeg algde den:D har du berre redigert på ein eller laga den frå bunn? Meget bra! Masse Porsche Carrera GT i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ein gang til bmwE9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå